۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع مشکلات نایسر وارد عمل شود

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع مشکلات نایسر وارد عمل شود

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر دارای مشکلات زیرساختی فراوانی است و انتظار داریم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منطقه ورود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: معتقدیم که تلاش مسئولان استانی و توجه ویژه مسئولان کشوری زمینه‌ساز اتفاقات خوب در استان خواهد بود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بانی اقدامات بزرگی در کشور بوده است و انتظار داریم برای رفع مشکلات زیرساختی و معیشتی ناحیه منفصل شهری نایسر ورودی جدی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: اقداماتی که در دو حوزه اشتغال و ساخت مسکن به برکت ایام دهه فجر و خصوصاً میلاد حضرت زهرا شروع شده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ایجاد اشتغال پایدار کولبران شایسته تقدیر است و دغدغه بسیاری از مرزنشینان را برطرف می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم ولایت مدار و مرزدار کردستان با نجابتی مثال زدنی همواره قدردان خدمات نظام اسلامی بوده‌اند و امیدواریم مسئولان استانی و کشوری با همتی مضاعف برای خدمت به مردمان این دیار تلاش کنند.

کد خبر 5131809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha