۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰

امام‌جمعه شاهرود:

گرانی و کمبود اقلام در بازار شاهرود پذیرفتنی نیست/ تشدید نظارت‌ها

گرانی و کمبود اقلام در بازار شاهرود پذیرفتنی نیست/ تشدید نظارت‌ها

شاهرود- امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه گرانی و کمبود اقلام در بازار این شهرستان پذیرفتنی نیست، گفت: دستگاه‌های نظارتی نسبت به تشدید طرح‌های بازرسی از بازار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستات ضمن بیان اینکه کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت اقلام در بازار یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است، اظهار داشت: گرانی و کمبود اقلام در بازار شاهرود پذیرفتنی نیست.

وی با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در بازار و بازرسی از واحدهای صنفی بیان کرد: افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای داخلی به بهانه تحریم‌ها منصفانه نیست و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

امام‌جمعه شاهرود با اشاره به اینکه برخی کمبودها، گرانی‌ها وصف‌ها در زمان شیوع بیماری کرونا تصنعی و ساختگی است، خاطرنشان کرد: به‌زودی بازار عید نوروز داغ می‌شود و کنترل بازار به‌عنوان یک دغدغه مهم در اولویت مسئولان قرار گیرد.

امینی در ادامه با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به شاهرود گفت: پیگیری مصوبات این سفر و رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

کد خبر 5132532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha