۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه

برگزاری مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه در ۲ بخش قصه‌ گویی و قصه‌ نویسی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

مهناز فتاحی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه اظهار کرد: این مسابقه به صورت ویژه با رونمایی از پوستر آن از دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

وی افزود: مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه در ۲ بخش قصه نویسی و قصه گویی با موضوعاتی همچون آداب و رسوم و فرهنگ استان کرمانشاه میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان شرکت در بخش قصه گویی مسابقه قصه‌های شیرین کرمانشاه می‌توانند فیلم کوتاه یک الی سه دقیقه‌ای از خود و یا والدینشان ضبط کرده و از طریق شبکه‌های مجازی و پیامرسان‌ها ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به زودی راه‌های دسترسی متقاضیان شرکت در ۲ بخش قصه گویی و قصه نویسی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اعلام می‌شود، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن بوده و پس از انجام داوری در اسفندماه، اسامی برگزیدگان در بهار ۱۴۰۰ اعلام می‌شود، در این مسابقه به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

بیشتر برنامه‌های کانون پرورش فکری به صورت مجازی برگزار می‌شود

فتاحی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بیان کرد: بیشتر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: مهرواره عکاسی با موضوع کوچه‌های انقلاب و مسابقه کاردستی با عنوان دست‌های کوچک، فکرهای بزرگ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

فتاحی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با عنوان چهل و دومین پیمان در دهه مبارک فجر گفت: اجرای سرودهای حماسی و انقلابی، تقدیر از خانواده‌های شهدا و معرفی سردار سلیمانی در ایام الله دهه فجر انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: رژه خودرو حامل عروسک نماد مدافع سلامت در سطح شهر کرمانشاه با پخش سرود با محوریت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت در صورت موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود.

گفتنی است که شعار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار بوده که در انتقال ارزش‌های اسلامی، انقلابی و ایرانی و معرفی سردار سلیمانی، استفاده از شیوه‌های کودکانه و تأثیرگذار مدنظر است.

کد خبر 5132670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha