۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

واگذاری ۴ میلیون واحد مسکن مهر

واگذاری ۴ میلیون واحد مسکن مهر

هشتگرد - قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری‌های ایجاد شده توانست ۴ میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغری‌مهرآبادی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: روند احداث مسکن مهر در این شهر با پیشرفت مناسبی روبه‌رو است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا پایان شاهد بسته شدن پرونده این پروژه و تحویل تمامی واحدها به صاحبان آن هستیم.

وی بیان کرد: از ۳۵ هزار واحد مسکونی که دولت باید در مسکن مهر هشتگرد می‌ساخت تنها ۹۷۰ واحد بقای مانده است که آنها نیز در مراحل نازک‌کاری و نهایی هستند و تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به تلاش دولت برای خانه‌دار کردن مردم تصریح کرد: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری‌های ایجادشده توانست ۴ میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در پروژه‌های مسکن مهر موجب بی‌میلی به اسکان در آنها شده، نبود امکانات زیربنایی و رفاهی است.

اصغری‌مهرآبادی با اشاره به لزوم فراهم کردن فضای آموزشی و بهداشتی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد متذکر شد: خدماتی مانند آب، برق، گاز و … که امکانات ابتدایی هستند باید تا پایان سال به این پروژه داده شود.

کد خبر 5132672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند CH ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      درود برشما
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      1 0
      سلام من خودم تو مسکن مهر یه واحد کامل دارم اما چون اب و برق و گاز نداره کاملشم نمیکنن چه جوری برم تو ش زندگی کنم همه پولشم دادم فقط چند ماهه دارم قسط میدم خونه ای که توش نمیشینم چرا بهمون تکمیلش نمیکنین بدین به خدا ما مردم گرفتارشدیم با خرید این مسکن ۱۴