۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه:

ناجا هیچگونه رفتار خارج از نزاکت نیروهای خود را نمی پذیرد

ناجا هیچگونه رفتار خارج از نزاکت نیروهای خود را نمی پذیرد

یاسوج- فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به کلیپ منتشر شده از نوع برخورد مامور انتظامی با مردم ‌ گفت: ناجا هیچگونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امر خود نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جهان دیماز افزود: در پی حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶ روز دوشنبه در بخش دیشموک و درخواست مسؤلین مربوطه به واسطه بیم انتشار ویروس کرونا و انتظام بخشی و متفرق نمودن جمعیت، مأمورین انتظامی بخش مذکور در محل حاضر شدند.

وی ابراز داشت: مأموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی زیادی از مردم بواسطه حل مشکلات خود در یک مکان بسته تجمع کرده و بیم آن می‌رفت که بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آنها به وجود آید که در این رابطه یکی از مأموران جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم را به بیرون از محوطه هدایت کرد.

این مقام انتظامی با عذر خواهی از مردم شریف دیشموک، افزود: متأسفانه مأمور مذکور رفتار مناسبی نداشته و ناجا هیچ گونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امر خود نمی‌پذیرد.

دیماز گفت: لذا موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی استان به صورت ویژه در حال رسیدگی است و قطعاً با هرگونه رفتار خلاف، و ناشایست در چارچوب مقررات برخورد خواهد شد.

کد خبر 5132695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha