۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۰۵

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

۴۲ برنامه توسط سپاه آستارا برای ایام دهه فجر اجرا می شود

۴۲ برنامه توسط سپاه آستارا برای ایام دهه فجر اجرا می شود

آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ۴۲ برنامه توسط سپاه آستارا در ایام دهه فجر تهیه و با حضور مردم در مناطق مختلف شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، علمی، صنعتی، هسته‌ای، موشکی و دریایی، اظهار کرد: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران اسلامی بسیار با اهمیت است و شعار محوری امسال دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلف با موضوعات بصیرت افزایی، ورزشی، فرهنگی، فضای مجازی، رژه خودرویی، رژه دریایی، برنامه‌های بهداشتی، خدماتی و امنیتی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، افزود: توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی، توزیع ماسک رایگان، جشن میلاد کوثر و شب شعر از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح و سپاه در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار خواهد شد.

قنبری تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن دین اسلام و آرمان‌های انقلاب را از عمده سفارش‌های شهدا عنوان کرد و گفت: باید درباره رفتار و سلوک معنوی شهیدان بیشتر و بهتر برای نسل جوان روشنگری شود و ایام انقلاب فرصتی برای تبیین صحیح این امر است.

کد خبر 5132751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha