۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

روند خدمات رسانی به مردم آبسرد با توجه به دستگیری ها متوقف نشود

روند خدمات رسانی به مردم آبسرد با توجه به دستگیری ها متوقف نشود

دماوند- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر سرعت بخشی قوه قضاییه در تعیین تکلیف نهایی پرونده شهرداری آبسرد گفت: روند خدمات رسانی به مردم نباید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر پنج شنبه با حضور در شهرداری آبسرد و در دیدار با پرسنل این شهرداری اظهار داشت: بر سختی کار و مشکلات موجود در شهرداری‌ها واقف هستیم و با توجه به جریانات رخ داده و شرایط کنونی باید بیش از پیش تلاش کرده و نباید خود را ببازید.

چراغعلی افزود: اعضای شورای اسلامی باید دست به دست هم دهند تا پیوستگی بیشتر شده و دستگاه‌های نظارتی نیز کار خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه سایه دستگاه‌های نظارتی بر همه سازمان‌ها و ارگان‌ها وجود دارد گفت: نباید از خانواده پرسنلی که در بازداشت موقت هستند غافل شد و سرپرست باید جویای احوال خانواده‌های این افراد باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهادت دانشمند هسته‌ای در این شهر افتخاری بود که نصیب شهر آبسرد شد عنوان داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، انشاالله بتوانیم دست به دست هم دهیم و در این دهه برنامه‌های ویژه‌ای برگزار کنیم.

چراغعلی گفت: با توجه به موضوعاتی که در روزهای اخیر در شهرداری آبسرد رخ داد، با هماهنگی فرماندار و حسب دستور استاندار تهران در این شهر حضور پیدا کردیم و بر همین اساس در طی بازدید از واحدها و دیدار با پرسنل بر این موضوع تاکید شد که روند خدمات رسانی به مردم فهیم این شهر نباید متوقف شود و همچنین امیدوار هستیم دستگاه قضائی در تعیین تکلیف نهایی این پرونده سرعت بخشیده تا مطالبات مردم در ایام پایانی سال محقق شود.

کد خبر 5133181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha