۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹

امام جمعه کرمانشاه:

دشمنی استکبار جهانی با کلمه اسلام‌ ناب است

دشمنی استکبار جهانی با کلمه اسلام‌ ناب است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنی آمریکا و ابر قدرت های دنیا با فناوری هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی نیست، بلکه ناراحتی باطنی آنها از اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه تقوا مهمترین آینده‌نگری و توشه برای آخرت انسان‌ها است، اظهار کرد: تقوا علاوه بر اینکه ذخیره و توشه‌ای برای آخرت بشریت است نتایج و ثمرات آن نیز در دنیا قابل مشاهده است.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، افزود: امام راحل اسلام را زنده و در دنیا مطرح کرد به طوری که امروز هم و غم ابرقدرت‌های دنیا از جمله آمریکا اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلاتی در کشور، گفت: امروز کسی نمی‌تواند مدعی شود که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد، اما باید به این معنا توجه کنیم که جمهوری اسلامی به یک دنیا می‌ارزد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروز کلمه اسلام در همه دنیا طنین‌انداز شده است، بیان کرد: دشمنی آمریکا و ابر قدرت‌های دنیا با فناوری هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی نیست، بلکه ناراحتی باطنی آنها از کلمه اسلام و ظهور و بروز آن در دنیا است.

وی با بیان اینکه اسلام و آثار آن در دنیای امروز در همه جا خودش را نشان می‌دهد، ادامه داد: امام راحل یک رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ضد اسلامی را کنار گذاشت و جمهوری اسلامی را در دنیا مطرح کرد.

آیت الله علما با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و فرزند بزرگوار ایشان امام راحل و مناسبت روز مادر، گفت: صدیقه کبری از ابتدای خلقت تا روز قیامت یک استثنا در روزگار است.

وی با تاکید بر اینکه وجود صدیقه کبری یک وجود ملکوتی، الهی و آسمانی در زمین است، تصریح کرد: پیامبر اسلام همان مراسمات و اقدامات خاصی که برای نزول قرآن انجام داد برای ایجاد نطفه حضرت فاطمه زهرا نیز انجام داد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دلیل خلق هستی و کائنات، انسان‌ها هستند، افزود: حضرت زهرا (س) نه تنها مربی بشریت و هر آنچه که در جهان هستی است، بلکه سر سلسله تربیت انسان‌ها نیز است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، گفت: این دامن مادرها بود که شهدا را تقدیم انقلاب کردند تا امروز انقلاب اسلامی محکم روی پای خودش بیست و در مقابل ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

آیت الله علما ادامه داد: در زمان طاغوت آمریکایی‌ها در خیابان‌های ایران به راحتی جولان می‌دادند اما امروز همه مستکبرین جهان در برابر جمهوری اسلامی سر خم کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) یکی از افراد تربیت شده مکتب حضرت فاطمه زهرا است، ادامه داد: امام راحل در سن ۸۰ سالگی با شرق و غرب عالم طرف شد که این یک کرامت است.

آیت الله علما با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل تا قیامت ادامه دارد، تاکید کرد: امروز همه دنیا اسیر استکبار جهانی است و جمهوری اسلامی تنها کشوری است که به برکت ارزش‌های قرآنی، اسلامی و ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی سر خم نمی‌کند.

کد خبر 5133690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha