۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۱۱

فرماندار آبدانان:

۲۱ طرح در شهرستان آبدانان افتتاح و کلنگ زنی می شود

۲۱ طرح در شهرستان  آبدانان افتتاح و کلنگ زنی می شود

آبدانان-فرماندار آبدانان گفت: همزمان با دهه فجر ۲۱ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سیروس مراد حاصلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان آبدانان افزود: با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت مجازی و غیر حضوری بوده و تنها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه رژه خودرویی خواهیم داشت.

وی مهمترین طرح‌های را عمران روستایی اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای بخش کلات مورموری، کلنگ زنی شبکه داخلی آب شرب روستای گنداب، نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای وچکبود، ارتقا تلفن همراه لرغه و مورموری، آسفالت معابر سه روستای شهرستان و نیز احداث پنج واحد منزل مددجویان ازجمله طرح‌های هستند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح وکلنگ زنی می‌شوند.

فرماندار آبدانان نیز به طرح‌های عمران شهری اشاره و گفت: روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، ساخت مخزن و بهسازی چشمه‌های سراب، احداث شبکه برق شهید رضایی نژاد، احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان، احداث ساختمان ورزش و جوانان از مهمترین آنها است.

مرادحاصلی گفت: افتتاح گاوداری ۴۹ راسی و طرح پرورش گوسفند ۳۰۰ راسی نیز از جمله طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان آبدانان هستند.

کد خبر 5133948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha