۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

هیچ دانش‌آموز ایرانی از نعمت آموزش محروم نیست

هیچ دانش‌آموز ایرانی از نعمت آموزش محروم نیست

کرج - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی حتی یک دانش آموز از آموزش محروم نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی صبح یکشنبه در آئین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد ایثارگران کرج هم‌زمان که با سراسر کشور و با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) نواخته شد، اظهار کرد: حلول چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را به مردم عزیز و خانواده تمام شهدا تبریک عرض می‌کنم و یاد و نام امام راحل را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه هر سال ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب در سراسر مدارس نواخته می‌شد، تصریح کرد: امروز به شکل نمادین زنگ انقلاب در مجموعه مدرسه شاهد ایثارگران با حضور استاندار البرز و برخی مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نواخته شد.

عدالت آموزشی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عدالت آموزشی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب مطرح است، خاطرنشان کرد: به طور قطع فعالیت‌های ما بهتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود به دلیل اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ۶۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، اولیا و همکاران ما در آموزش و پرورش شاهد نواخته شدن زنگ انقلاب بودند، گفت: تمام برنامه‌ها از مسابقات مختلف، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه مجازی تنظیم شده است، در طول این ده روز در بستر فضای مجازی مشاهده می‌شود.

قاسمی ادامه داد: پویش علم و عمل سردار شهید سلیمانی، شهید هسته‌ای محسن فخری زاده، دل نوشته‌های دانش‌آموزان، دستاوردهای انقلاب اسلامی و رسالت دانش‌آموزان در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف داشته است که در بخش آموزش و پرورش دستاوردهای علمی و آموزشی کم‌نظیر و بی‌نظیر است.

موفقیت دانش‌آموزان ما در نانو و المپیادها بی‌نظیر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه امروز موفقیت دانش‌آموزان ما در نانو، سلول‌های بنیادین، المپیادها و جشنواره‌های مختلف بی‌نظیر است، تصریح کرد: اکنون در وضعیت کرونایی کشور این دستاورد انقلاب اسلامی است که در این شرایط کرونا با تدبیر نظام و دولت جمهوری اسلامی حتی یک دانش‌آموز از آموزش محروم نشده است.

وی با بیان اینکه این دستاوردهای عظیم انقلاب را باید قدر بدانیم، گفت: با تلاش و کوشش خودمان در میدان عمل است که باید این وفاداری مردم را پاس بدانیم.

قاسمی متذکر شد: در روز ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاران ما در مراسم رژه موتوری حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5135132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha