۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی؛

روحانیون با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تجدید بیعت کردند

روحانیون با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تجدید بیعت کردند

یزدـ همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از روحانیون و علمای استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و یار امام در دوران تبعید ایشان، تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علما و روحانیون یزد که به رسم هر ساله همزمان با لحظه ورود تاریخی امام به ایران اسلامی، با حضور در بیت آیت‌الله محمدرضا ناصری، با وی و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کردند، امروز به دلیل محدودیت‌هایی کرونایی در مسجد حظیره، پایگاه انقلاب اسلامی گردهم آمدند و با یار دیرین امام تجدید پیمان کردند.

آیت‌الله ناصری با حضور در مسجد حظیره یزد بر مزار شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزند ایشان که هر دو از یاران نزدیک امام خمینی (ره) حاضر شد و با قرائت فاتحه و نثار گل، علو درجات آنها را از خداوند متعال خواستار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه به سخنرانی پرداخت و از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب الهی و مردمی یاد کرد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان نیز در این مراسم حضور یافتند.

کد خبر 5135506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha