۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۲۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان خبر داد:

اجرای ۱۹ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان

اجرای ۱۹ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان

سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان بابیان اینکه ۱۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان در دست اجرا است، گفت: این پروژه‌ها ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر یکشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه پنج باب مجتمع آموزشی با استاندارد مدیریت سبز در استان سمنان در حال اجرا است، اظهار داشت: سه باب از این مجتمع‌ها ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارند.

وی بابیان اینکه ۱۹ پروژه مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی بااعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در حال اجرا است، افزود: تلاش داریم تا مهرماه سال آینده، ۷۲ کلاس درس از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مدارس خوبی برای استان و کشور ساخته می‌شود؛ در استان سرانه آموزشی استاندارد در حال بهبود است.

هژبری با تأکید بر اینکه سمنان در بحث احداث مجتمع‌های آموزشی، جزو یکی از استان‌های پویا و سرآمد کشور است، تصریح کرد: امروز نیز آموزشگاه ۹ کلاسه شهدای یکی از بانک‌های سمنان با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع جایگزین فضای تخریبی شده است.

وی گفت: برای ساخت این مجتمع چهار میلیارد تومان هزینه شده است که ۴۰۰ میلیون تومان آن از محل مسئولیت‌های اجتماعی این بانک تأمین‌شده است.

کد خبر 5135724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha