۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸

استاندار البرز:

پیمانکار کمربندشمالی کرج در صورت عدم اجرای تعهدات خلع ید می‌شود

پیمانکار کمربندشمالی کرج در صورت عدم اجرای تعهدات خلع ید می‌شود

کرج -استاندار البرز گفت: پیمانکار کمربندشمالی کرج در صورت عدم اجرای تعهدات خلع ید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله شهبازی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه کمربند شمالی کرج اظهار کرد: با توجه به وعده‌ای که با مردم داشتیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر تکمیل کرده و موانع سر راه آن را برداشتیم.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار زیادی صوت گرفت تا بتوانیم در تکمیل این پروژه مهم تسریع کنیم، البته این امر با کمک دولت صورت گرفت.

مشکل سیمان پروژه تأمین می‌شود

استاندار البرز تصریح کرد: تأمین سیمان یکی از مشکلات پروژه کمربند شمالی کرج بود که در روند این پروژه خلل ایجاد کرده بود، با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا شرکت سیمان آبیک سیمان مورد نیاز پروژه را تأمین کند.

وی خاطرنشان کرد: روند اجرایی این پروژه به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته است تا هرگونه مشکلی را که باعث خلل در روند کار می‌شود رفع و وعده خود به مردم را عملی کنیم.

شهبازی با بیان اینکه این پروژه علاوه بر اهمیت و شهری و استانی از اهمیت کشوری نیز برخوردار است، گفت: پیمانکار پروژه با وجود اهمیت ویژه کمربند شمالی کرج در زمینه امور مواصلاتی جدیت لازم را ندارد که این روند باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه حتی یک لحظه هم پشتیبانی از این پروژه را فراموش نکردیم، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نیز در این امر مشارکت خوبی داشته و در همه امور همراهی می‌کنند، پیمانکار با توجه به این موارد باید به تعهدات خود را به نحو احسن عملی کند تا بتوانیم در موعد مقرر این مطالبه مردمی را محقق و به وظیفه خود عمل کنیم.

استاندار البرز متذکر شد: در صورتی که پیمانکار با جدیت به تعهدات خود عمل نکند و سرعت لازم برای اتمام کار را نداشته باشد بدون شد خلع ید می‌شود.

کد خبر 5136139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha