۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد

بوشهر - حجت‌الاسلام محمد قادری به عنوان معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در آئین معارفه معاون جدید فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از خدمات و فعالیت‌های ارزنده حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون پیشین فرهنگی استان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری اظهار داشت: نگاه ارزنده و زیبا و همچنین بزرگواری و کرامتی که اقتضای شخصیت شما است، بیانگر خلوص نیت و ادامه گام‌های موفق در مسیر تحقق اهداف اسلامی و انقلابی سازمان است.

وی، تغییر و تحول را از الزامات و اقتضائات نظام الهی و زمینه‌ساز تکامل برشمرد و افزود: دوره جدید مدیریت سازمان، اقتضائاتی دارد که باید بر مبنای رسیدن به اهداف و مأموریت‌های آن چینش نیروی انسانی انجام پذیرد و امیدواریم بتوانیم مقدمات ارتقای بیشتر جایگاه سازمان را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون پیشین فرهنگی استان بوشهر فلسفه وجودی مجموعه را خدمت به خادمان دین برشمرد و اظهار داشت: تغییر و تحول در هر دستگاهی امری طبیعی است و هدف همه ما خدمت به ساحت مقدس دین است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم با فعالیت‌های جهادگرانه و مجاهدانه در این سنگر خدمت کنیم و توشه‌ای از این پست‌ها و صندلی‌ها برای خود ذخیره کنیم.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: در عرصه تحولی گام دوم انقلاب، برای اینکه از سیر تحولات عقب نمانیم و تأثیرگذار بمانیم باید با نهایت استفاده از پتانسیل‌های موجود حرکت کنیم و با توکل بر خدا و همکاری و همراهی شما همکاران بتوانیم برای تحقق مأموریت‌های ابلاغی سازمان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام قادری طلبه سطح ۳ حوزه و کاردانی نرم افزار (گرایش برنامه نویسی) بوده و سابقه عضویت در مجمع طلاب رسانه کشور، مدیرعاملی مؤسسه فرهنگی تبلیغی انوارالعقیلة، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون امام خمینی ره بوشهر و سرگروه ائمه جماعات نظام سلامت استان را دارا هستند.

عضویت در شورای تبلیغ مدرسه علمیه مقدسه امام خمینی (ره) بوشهر، معاونت دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، فعالیت‌های تبلیغی هیئات مذهبی، مدیریت پروژه الگوی تعالی راهیان نور طراز، مدیر پروژه سفیر آفتاب بوشهر، الگوی فعالیت تبلیغی سواحل بوشهر، بخش‌های دیگری از سوابق علمی و اجرایی حجت‌الاسلام قادری محسوب می‌شوند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام قادری به‌عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، حجت‌الاسلام محمودی نیا به‌عنوان مشاور عالی و مسئول ارتباطات سازمانی مدیرکل و حجت‌الاسلام میثم دهقان به‌عنوان مدیر حوزه ریاست اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شدند.

کد خبر 5136693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha