۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۵۴

معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد:

اختصاص۴۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ساختمان جدید آموزش‌وپرورش سمنان

اختصاص۴۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ساختمان جدید آموزش‌وپرورش سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان جدید آموزش‌وپرورش استان اختصاص یافت، گفت: پیگیری برای جذب این اعتبار در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در نشستی با مدیرکل آموزش‌وپرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان جدید آموزش‌وپرورش سمنان اختصاص‌یافته است، اظهار داشت: برای جذب اعتبار تخصیص‌یافته در راستای تکمیل ساختمان اداره کل اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات و تهیه ابزارهای لازم برای ساختمان جدید اداره کل آموزش‌وپرورش از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدامات لازم انجام شود، بیان کرد: برای جذب دونیروی انسانی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به‌صورت طرحی مختص تکمیل ساختمان اداره کل آموزش‌وپرورش دستورات لازم صادر شد.

پروژه ساختمان اداره کل آموزش و پرورش سمنان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال است که از ساخت ساختمان اداره کل می‌گذرد و این طرح همچنان نیمه‌تمام باقی‌مانده است.

محمد دستورانی با تأکید بر اینکه پیگیری برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در دستور کار است، افزود: این طرح اکنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که برای جذب و هزینه آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تسریع برای ساخت این پروژه نیازمند همکاری و تعامل بیشتر اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان است.

خرید تجهیزات و جذب نیرو انجام می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: برای انگیزه بخشی به کارکنان و اجرای مناسب این طرح اعتبارهای جاری به اداره کل نوسازی پرداخت شود.

سعید هژبری بابیان اینکه در ارتباط با خرید تجهیزات و جذب نیرو اقدامات لازم انجام می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای طرح، نقشه ساخت ساختمان از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش تغییر کرده است که برای تعیین نقشه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 5136771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha