۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

توزیع ۱۱۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

توزیع ۱۱۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

ایلام-همزمان با دهه فجر، ۱۱۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه در آیینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، تعداد ۱۱۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان یتیم و نیازمند ایلامی توزیع شد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در این آیین گفت: این تعداد تبلت با همکاری یک موسسه خیریه تهیه شده و برای خرید هر دستگاه سه میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در تلاش هستیم در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری را صاحب تبلت و وسایل کمک آموزشی مجازی کنیم.

وی با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند، گفت: به همین خاطر از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می‌کنیم.

موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون ۶۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده‌ها مورد حمایت موسسه خیریه هستند، تصریح کرد: این خانواده‌ها خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم گفت: تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند ایلامی توسط کمیته امداد و با مشارکت خیریه‌ها اقدامی بسیار ارزشمند و به یادماندنی است که نشان دهنده اشراف کمیته امداد به نیازمندی‌های ضروری دانش آموزان است.

امیر مهردادی افزود: از افتخارات آموزش و پرورش استان این است که کمیته امداد با تمام وجود به حمایت از دانش آموزان نیازمند پرداخته و نیازهای ضروری شان را مورد توجه قرار داده است و ما هم در این اداره کل با تمام وجود و امکاناتی که در اختیار داریم آماده همکاری با کمیته امداد هستیم.

کد خبر 5137262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha