۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

رئیس فدراسیون کشتی:

دانش آموزان قهرمانان «کشتی» را بشناسند

دانش آموزان قهرمانان «کشتی» را بشناسند

شیراز - رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی ورزشی است که بدن را قوی و در عین حال اخلاق را هم تقویت می کند و بچه ها باید قهرمانان را بشناسند و تاریخ آن ها را بخوانند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا دبیر ظهر چهارشنبه در سفر خود به شهر شیراز در ارتباط زنده با فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس گفت: با تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی و به صورت آنلاین و قبل از آن زندگی‌های آپارتمان نشینی، نوجوانان در معرض کم تحرکی قرار گرفتند و ناخودآگاه دانش آموزان پشت میز نشین شدند و میزان فعالیت جسمی آنها به حداقل رسید و باید به این مهم توجه ویژه شود.

رئیس فدراسیون کشتی ایران افزود: لازم است تا ورزش همگانی به عنوان یک نیاز در خانواده‌ها در کنار دیگر برنامه‌های مهم آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

دبیر با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان و سختی‌هایی که به مادران تحمیل شده است از دانش آموزان خواست که این روزها بیشتر از قبل رعایت حال مادران را بکنند.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با تأکید بر لزوم مطالعه مستمر دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان فضای مطالعه عمومی را از دست ندهند و از وجود معلمانشان بیشترین بهره را ببرند.

دبیر افزود: ما باید امیال فرزندانمان را بر اساس اصول قرآن و اخلاق هدایت کنیم تا انرژیشان درست و در راه صحیح صرف شود.

وی گفت: باید خانواده‌ها به دین و شرعیات فرزندانشان با رفتار متشرع خود توجه ویژه داشته باشند چرا که اگر این مهم درست شود بسیاری از مسائل و مشکلات جوانان و نوجوانان خود به خود حل خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به اینکه کشتی ورزش ملی، سنتی، و مذهبی ماست و بیشترین افتخارات تاریخ ورزشی ایران را آورده است گفت: کشتی ورزشی است که بدن را قوی و در عین حال اخلاق را هم تقویت می‌کند و بچه‌ها باید قهرمانان را بشناسند و تاریخ آنها را بخوانند.

کد خبر 5138204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha