۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱

کارشناس تبلیغات اسلامی استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه

لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه

ایلام-کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم بیگ محمدی ظهر چهارشنبه در همایش سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی در استان ایلام که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان راه اندازی شده تا بتواند از ظرفیت‌های استان برای گسترش فرهنگ دینی قرآنی بهره بگیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا اولین برنامه رسمی این هیئت تحت عنوان همایش سیره فاطمی مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام (ره)، آغاز شد.

وی افزود: در این مراسم اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با سیره حضرت زهرا (س) آشنا و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و پس از آن در محفل انس با قرآن کریم به همین مناسبت برگزار شد حضور یافتند.

بیگ محمدی ادامه داد: در این روز هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (ع) و نهضت زنان و پیشرفت با مشارکت ادارات کل تبلیغات اسلامی استان و کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر، همایش خود را به صورت حضوری، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.

نایب رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی که در استان به ویژه در جامعه بانوان وجود دارد بتوان برای تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت بهره گرفت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در این روز بابرکت و همچنین در ایام مبارک دهه فجر قدم کوچکی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی برداریم.

این همایش با همت، هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی، جمعیت زنان و نهضت پیشرفت و اتحادیه موسسات تشکل‌های قرآن و عترت (ع) و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ولادت حضرت امام خمینی (ره) و دهه مبارک فجر برگزار شد.

کد خبر 5138372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha