۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹

مدیر مخابرات منطقه ایلام:

روستاهای بالای ۲٠ خانوار ایلام از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند

روستاهای بالای ۲٠ خانوار ایلام از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند

ایلام-مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: تا پایان دولت، تمامی روستاهای بالای ۲٠ خانوار ایلام از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله اسدی ظهر چهارشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در یک نشست مطبوعاتی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.

وی افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در ابتدای دولت یازدهم در استان ۸۱.۳ دهم درصد بوده که این میزان هم اکنون به ۱۴۵.۱ دهم درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: پهنای باند اینترنت در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵٠٠ مگابایت بود که این میزان در سال جاری و دولت دوازدهم به ۱٠ گیگابایت رسیده و ظرفیت افزایش تا ۲٠ گیگابایت را دارد.

اسدی درادمه گفت: ظرفیت نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۱.۴ دهم درصد است و ۹۷ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

وی بیان کرد: در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت تلفن همراه ۴۸ سایت روستایی، شهری و جاده‌ای در دست اقدام است که عملیات اجرای تعدادی از این پروژه به پایان رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام افزود: تمامی روستاهای بالای ۲٠ خانوار تا پایان دولت به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

وی گفت: سرقت و تخریب کابل‌ها در سطح روستاهای استان آسیب بزرگی به زیر ساخت‌های مخابرات می‌کند که می‌طلبد در این راستا چاره اندیشی شود.

وی عنوان کرد: این شرکت در حوزه اینترنت تجاری، تلفن ثابت، اینترنت خانگی و تلفن همراه اول به مشترکان خدمات ارائه خواهد داد.

کد خبر 5138491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدجعفرکاظمی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      0 0
      آقای مدیر چرا باید امکانات اینقدر ناعادلانه وجزیره ای توزیع شود. امروز به زور نماینده ایلام وفردا درسمنان و..... بی عدالتی تاکی؟