۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۲۷

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان کشور:

نباید میان ورزشکار شنوا و ناشنوای ایران تفاوت وجود داشته باشد

نباید میان ورزشکار شنوا و ناشنوای ایران تفاوت وجود داشته باشد

اهواز- رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان کشور از ایجاد تبعیض میان ورزشکاران شنوا و ناشنوا انتقاد کرد و گفت: زمانی که پرچم ایران بالا می‌رود، نباید میان ورزشکار شنوا و ناشنوا تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران تیشه گران عصر امروز چهارشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خوزستان، با بیان اینکه مصوب هیئت دولت برای قهرمانان شامل حال فدراسیون ورزش ناشنوایان نمی‌شود، اظهار کرد: در گذشته اگر به یک قهرمان المپیک، ۳۰۰ سکه اهدا می‌شد، به ورزشکار فدراسیون ناشنوا ۳۰ سکه داده می‌شد که این مسئله بسیار جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه قهرمان المپیک ناشنوایان با آهنگری و نجاری روزگار خود را می‌گذارند، افزود: در تلاش هستیم که با کمک نمایندگان مجلس و همچنین وزیر ورزش در خصوص استخدام ورزشکاران این فدراسیون اقداماتی را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان کشور به قدمت ۶۵ ساله این فدراسیون اشاره کرد و گفت: فدراسیون جهانی ما نیز بسیار قدیمی است و از نظر فنی و رنکینگ جهانی هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم این تبعیض‌ها خیلی زود به پایان برسد.

تیشه گران از مدیرکل ورزش و جوانان استان برای حمایت هیئت ورزش ناشنوایان خوزستان اشاره کرد و گفت: بیشتر ورزشکاران خوزستانی در رشته‌های مختلف در سطح ملی هستند و جایگاه خوزستان را در ورزش ناشنوایان همیشه در رده بالا می‌بینم.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر یکی دو نفر از ورزشکاران تیم ملی ناشنوایان از خوزستان هستند، افزود: از رئیس جدید این هیئت می‌خواهم آدم‌های اهل فن و کار را کنار خود بگذارد.

در مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان خوزستان، رضا بدری حاجی ور به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 5138576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha