۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۵۰

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مطرح کرد

نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده

 نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده

ساری- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده را با محوریت الگوی سوم از جمله طرح های پیش بینی شده بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته پازوکی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هدف مهم بسیج برای خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، تبیین، ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده را با محوریت الگوی سوم را از جمله اهداف بسیج زنان بیان کرد.

وی با عنوان اینکه هویت بخشی و حضور زنان با محوریت الگوی سوم، استفاده حداکثری از فضای مجازی در حوزه زن و خانواده، ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را از دیگر اهداف بیان کرد و گفت: توجه ویژه به سبک زندگی و بنیان خانواده با محوریت مسجد و شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی با اولویت طلاق و مفاسد اخلاقی و اعتیاد از دیگر برنامه‌های بسیج زنان است.

وی با اظهار اینکه تاکنون برنامه‌های مختلفی توسط خواهران بسیجی در محلات و اقشار اجرا شده است، گفت: جذب، آموزش، سازماندهی و تربیت انقلابی بانوی تراز انقلاب از مهمترین رویکردها است.

پازوکی با اشاره به فعالیت گردان‌های کوثر بسیجیان و حلقه‌های صالحین گفت: برنامه‌های متنوعی توسط این گروه‌ها و حلقه‌ها در پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران راه اندازی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی را اقدامی مهم برشمرد و گفت: راه اندازی این بازارچه‌ها در توانمندسازی تولیدکنندگان امری مهم است.

وی راه اندازی مهدهای قرآنی، توانمندسازی مشاوران اسلامی و کلاسیک، راه اندازی مراکز مشاوره و هسته‌های ازدواج را از دیگر کارها برشمرد و گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی، ایرانی - اسلامی، تسهیل ازدواج جوانان و افزایش جمعیت، عفاف و حجاب و طرح فدک از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

پازوکی با اشاره به اقدامات بسیج جامعه زنان در مقابله با کرونا و خدمات رسانی به مردم گفت: راه اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک و گان از جمله فعالیت‌ها است و ماسک‌های تولید به طور رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

وی گفت: توزیع بیش از ۳۳۸ هزار بسته معیشتی، ۱۶۷ هزار بسته بهداشتی، هفت هزار و ۸۰۰ بسته یلدایی، ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی بیش از ۱۳۹ میلیارد تومان، تهیه ۸۳۸ مورد جهیزیه کامل و اهدای خون از جمله تلاش‌ها و اقدامات بوده است.

کد خبر 5138596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha