۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۸

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

۱۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی در کرمان افتتاح شد

۱۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی در کرمان افتتاح شد

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از افتتاح هزار و ۲۴۲ پروژه محرومیت زدایی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای قنات ملک (زادگاه سردار سلیمانی) بیان داشت: نکته قابل توجهی که در دستور کار جدی سپاه پاسداران است حوزه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه برای مردم شریف و نجیب در سراسر کشور می‌باشد که ما هم در استان کرمان این حرکت را با یک کار قرارگاهی و هماهنگ انجام می‌دهیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کمک‌های مومنانه تنها محدود به کمک معیشتی نیست بلکه شامل بحث‌های اشتغالزایی، ازدواج آسان، آزاد سازی زندانی‌ها، کمک به وضعیت سیستم آموزش و پرورش و … می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توفیق یافتیم در دهه فجر به همت مسئولان و گروه‌های جهادی در سراسر استان امروز شاهد افتتاح یک هزار و ۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشیم.

معروفی تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها از مجموعه شهرستان رابر و روستای قنات ملک به میمنت زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد که شامل ۴۲۷ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی شامل ۷۶ خانه مددجو، ۸۲ مسکن محرومین، تکمیل و تعمیر ۲۳ مسجد، احداث و تعمیر ۱۸ مدرسه، ۳ پروژه انتقال آب کشاورزی، ساخت ۲۱۱ سرویس بهداشتی، ساخت دو باب خانه عالم، بازسازی و تعمیر گلزار شهدا و پروژه‌های آب شرب، افتتاح کارگاه‌هایی اشتغالزایی است.

وی گفت: در حوزه پروژه‌های خدمت رسانی می‌توان به ۸۱۵ پروژه اشاره کرد، همچنین ۷۷۵ طرح اشتغالزایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه‌های صنایع دستی، دامپروری، فرش، گلیم بافی و صنایع تبدیلی می‌باشد ضمن اینکه ما قریب به ۸۷ میلیارد تومان با کمیته امداد تفاهمنامه داریم و نیز تعداد ۹۷ سری جهیزیه در ایام دهه فجر به خانواده‌ها تقدیم خواهد شد.

معروفی یادآور شد: ۸ هزار و ۸۸۰ سبد معیشتی در دو روز آینده توزیع خواهد شد ضمن اینکه کمک‌های مومنانه و حرکت‌های جهادی و خدمات اجتماعی به همین صورت ادامه خواهد داشت به ویژه در این ایام که مردم درگیر ویروس کرونا هستند به هیچ عنوان مردم را تنها نخواهیم گذاشت و تا زمانی که مردم به ما نیاز داشته باشند در کنار آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: از همه مردم درخواست می‌کنم به کمک ما بیایند لذا راه پیشرفت و راه حل مشکلات ما روحیه جهادی و مدیریت انقلابی با نگاه اعتقادی به فرمان امام است و ما با تمام توان در کنار مردم نجیب استانمان خواهیم بود.

معروفی گفت: برای زادگاه سردار سلیمانی پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شده و انشاالله تا سال آینده در مجموع رابر و قنات ملک این کار بزرگ انجام خواهد شد.

کد خبر 5139084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha