۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر؛

پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد

پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد

دماوند- پروژه های روستایی دماوند با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در ۲ روستای کلاک و سربندان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان دهیاری روستای کلاک و پروژه زیرسازی، جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با حضور مهدی حیدری، فرماندار، محمدتقی تقی‌زاده، دادستان، اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، علی مجاوری، رئیس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

گفتنی است که ساختمان دهیاری روستای کلاک با بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در مساحت ۱۰۰ متر مربع و پروژه جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان، شامل ۵ هزار متر آسفالت، ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، ۳۰۰ متر طول جدول کانیو، ۲۰۰ متر طول جدول نهری و ۹۰۰ متر مکعب دیوارکشی افتتاح شده است.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این افتتاح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اوایل دولت تدبیر و امید، تعداد خانوار کمی در روستای کلاک وجود داشت، اما در حال حاضر مشکلاتی از قبیل تأمین آب شرب، گازرسانی و بهینه‌سازی معابر برطرف شده است.

حیدری افزود: علاوه بر این با اخذ مجوز دهیاری، تلاش کردیم این روستا در ردیف ارزش افزوده قرار گیرد و در حال حاضر نیز شاهد افتتاح ساختمان دهیاری در روستای کلاک هستیم و افتتاح این ساختمان با هدف تکریم ارباب رجوع و احداث مغازه به منظور ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری و رفع نیاز اصلی و اولیه اهالی روستا است.

وی با بیان اینکه با نگاهی بر سیر خدمت رسانی در این منطقه، شاهد خدمت صادقانه مجموعه شورا هستیم گفت: با وجود شرایط سخت بودجه‌ای کشور، در بسیاری از روستاها اتفاقات خوبی رخ داده است.

فرماندار دماوند عنوان داشت: حضور دادستان دماوند به عنوان دلگرمی برای شورای اسلامی، دهیاری و مجموعه اجرایی و به عنوان نماد تعامل، اتحاد و یکدلی است که منجر به اتفاقات خوب به نفع مردم خواهد بود.

کد خبر 5140116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha