۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱

امام‌جمعه بویین میاندشت:

تبدیل علم به ثروت از طریق فرایند پژوهش محوری امکان پذیر است

تبدیل علم به ثروت از طریق فرایند پژوهش محوری امکان پذیر است

بویین میاندشت- امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: کشوری می‌تواند ادعای پیشرفت کند که بتواند علم را به ثروت تبدیل کند که این امر مهم با طی مراحل آموزش و پژوهش محوری و فناوری اطلاعات محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری عصر دوشنبه در جمع مردم بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و با بیان اینکه تقویت دین به مفهوم شکوفا کردن تمام استعدادهای انسانی است، اظهار کرد: به برکت انقلاب دین اسلام احیا شد و اگر در عصر کنونی شاهد شکوفا شدن استعدادهای جوانان هستیم به برکت تقویت دین در بین جوانان است

در مسیر انقلاب ثابت قدم باشیم

وی افزود: فردی که تقوای الهی را رعایت کند در مسیر انقلاب ثابت قدم خواهد ماند و از برکات انقلاب بهرمند و در مسیری که امام ترسیم کرده است حرکت می‌کند، انقلاب امانت بزرگی است که و باید به معنای واقعی حفظ و حراست شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: کشوری می‌تواند ادعای پیشرفت کند که بتواند علم را به ثروت تبدیل کند، که این امر مهم با طی مراحل آموزش و پژوهش محوری و فناوری اطلاعات امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود؛ امروز دشمن از پیشرفت‌های دانشمندان کشورمان ناراحت است، در دوران پهلوی آخرین کشور در ثبت اختراعات و پیشرفت‌ها بودیم و نه تنها ایران حرکت پیش رونده‌ای نداشت بلکه عقب گرد داشت که با پیروزی انقلاب با وجود تحریم و سوءمدیریت‌ها ناامیدی در بین مردم دیده نمی‌شود و به یاری الهی به زودی آخرین ضربه‌ها را به آمریکا خواهیم زد.

برخی ادارات هنوز طاغوتی رفتار دارند

حجت‌الاسلام اسکندری با انتقاد از اینکه هنوز برخی ادارات حرکات طاغوتی دارند که یکی از این ادارات راه و شهرسازی است که به تمام معنا به شهرستان بویین میاندشت ظلم می‌کند، افزود: به درخواست و مکاتبات رسیدگی نمی‌کند، تمام مساحت شهرستان را در اختیار قرار گرفته است به استاندار اصفهان نیز اطلاع دادیم اما اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان رسیدگی نمی‌کنند.

وی گفت: مردم شهرستان برای کارهای ثبتی خود مجبور هستند به شهرستان فریدن مراجعه کنند که بعد مسافت طولانی و نداشتن وسیله نقلیه شخصی رفت و آمد را برای مردم این شهرستان مشکل می‌سازد در این خصوص به ثبت اسناد املاک استان اطلاع دادیم که تاکنون اقدام به ایجاد نمایندگی در این شهرستان انجام نداده است.

کد خبر 5142405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha