۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

فرماندار بجنورد:

۱۶۲ طرح و پروژه در بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۶۲ طرح و پروژه در بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بجنورد- فرماندار بجنورد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۲ طی دهه فجر در بجنورد خبر داد و گفت: ارزش این طرح‌ها ۲۸۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عوض زاده صبح امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر بجنورد اظهار کرد: طی این مراسم ۱۶۲ طرح افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بجنورد ارزش این طرح‌ها را ۲۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: بخش خصوصی ۹ پروژه را با ارزش بیش از ۲۳ میلیارد تومان به افتتاح خواهند رساند.

وی افزود: امروز ۵۳ پروژه مهم هم به وسیله بخش دولتی افتتاح شد که ارزش این تعداد پروژه ۲۳۲ میلیارد تومان و اشتغال آن ۲ هزار و ۵۹۰ نفر است.

عوض زاده به تشریح مهم‌ترین پروژه‌ها پرداخت و گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بجنورد_ شیروان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و گازرسانی به اخلی دنگل با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مهم‌ترین این موارد می‌باشد.

فرماندار بجنورد تصریح کرد: شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰ هکتاری با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، فرآوری سیلیس با هزار میلیارد ریال اعتبار، پودر میکرونیزه سیلیس با ۳۸۰ میلیارد ریال و محصولات بتنی پیش ساخته با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌هایی است که امروز کلنگ زنی شد.

وی در انتها گفت: چند پروژه نیز در حوزه شهرداری‌ها آماده بهره برداری است که در نیمه اسفندماه افتتاح می‌شود. 

کد خبر 5143228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha