۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

استاندار البرز خبر داد؛

پایان گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال آینده

پایان گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال آینده

کرج - استاندار البرز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی روستاهای البرز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای سرهه در ساوجبلاغ که همزمان با دهه مبارک فجر ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا اظهار کرد: آرزوی سلامتی و طول و عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی که در این شرایط با زعامت خود ایران اسلامی را به جزیره امن و ثبات منطقه تبدیل کرده است.

وی با قدردانی از میزبانی مردم روستای برغان و سرهه ادامه داد: برخلاف تحریم‌های ظالمانه و شیوع کرونا، اقدامات و برنامه‌های بسیار خوبی در کشور و به تبع آن استان البرز در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و… رقم خورده است.

استاندار البرز بیان کرد: به ویژه در چند سال اخیر شاهد انواع مختلف تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی بودیم ولی ملت ایران با استقامت و پشتیبانی خود تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و طی چهل و دو سال دست از حمایت برنداشتند.

وی افزود: اکنون سربلند و پیروز هستیم چراکه در دولت ترامپ روزشمار فروپاشی انقلاب اسلامی را مطرح کرده بودند ولی اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شد و این اهداف به ثمر نرسید.

افتتاح بیش از ۲,۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر البرز

شهبازی اضافه کرد: اکنون همزمان با دهه فجر سال ۹۹ شاهد هستیم که تعداد طرح‌ها و پروژه‌ها بیش از ۳۰ درصد و اعتبارات آن بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: اعتباری که برای این پروژه‌ها صرف شد به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از فعالیت بخش خصوصی افزود: پویایی بخش خصوصی در استان البرز منجر به رشد ۱۱۲ درصدی صادرات استان نسبت به سال قبل بود که این امر در شرایط کنونی توفیقی بزرگ است و قرار است که صادرات البرز تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.

استاندار البرز گفت: چند پروژه عمرانی بزرگ در استان که سال‌ها معطل مانده بود با پیگیری‌های ویژه به ثمر رسیدند و آرزوی دیرینه مردم در این راستا محقق شد و این توفیقات با حذف حواشی مخرب و در سایه ایجاد بسترهای همدلی و اتحاد، حاصل شد.

وی افزود: البرز در گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور نیز بسیار خوب عمل کرده و انتظار می‌رود با این روند تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی روستاهای البرز از نعمت گاز برخوردار شوند.

شهبازی گفت: با اقداماتی که صورت گرفت، البرز توانست بسترهای مهاجرت معکوس روستاییان را فراهم کند و این امر مهم را محقق کند.

وی با قدردانی از همراهی‌های نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در مسیر رشد و آبادانی استان، متذکر شد: این هم‌افزایی‌ها و اتحاد بین مسئولان استان، سرعت توسعه البرز را بیشتر کرده و با تلاش‌های بی‌وقفه برای آبادانی این استان اقدام می‌کنیم.

کد خبر 5143287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha