۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۷

رادیو سلامت ۱۸ ساله شد/ تولید چند برنامه نوروزی

رادیو سلامت ۱۸ ساله شد/ تولید چند برنامه نوروزی

رادیو سلامت در آستانه ۱۸ سالگی از رویکردهای این شبکه و همچنین برنامه های نوروزی گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیویی سلامت در نشست خبری هجدهمین سالروز تاسیس رادیو سلامت که امروز ۲۱ بهمن برگزار شد، گفت: امروز سالگرد افتتاح رادیو سلامت است و به عنوان یکی از خدمتگزاران حوزه سلامت سالگرد تاسیس به همکاران خودم تبریک می‌گویم.

وی افزود: روز مهمی دور هم جمع شده‌ایم، امروز شروع واکسیناسیون در کشور است و این اقدام ملی، حرکت مهم ارتقای سلامت به شمار می‌آید.

مدیر رادیو سلامت عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که با شیوع بیماری کرونا داشتیم، رسانه خیلی هوشمندانه با سه محور افزایش دانش، اطلاع رسانی و ارتقای امید اجتماعی، بحث مدیریت دوران کرونا را به عهده گرفت. تمام تلاشمان را انجام دادیم تا با سیاست گذاری درست بتوانیم مخاطبان رادیو سلامت را در حوزه مقابله با ویروس و پیشگیری از ابتلا بوسیله تغییر سبک زندگی حمایت کنیم.

اعتماد سعید درباره برنامه‌های آینده رادیو سلامت بیان کرد: اگر ما بخواهیم آینده‌ای پژوهشی در حوزه سلامت داشته باشیم، به هر حال در بعد اجتماعی با یک مسئله به عنوان کاهش فرزندآوری، سالمند شدن جمعیت، تغییرات سبک زندگی و… مواجه هستیم.

وی افزود: برنامه‌های سال آینده در حوزه فرزندآوری و فرزند پروری خواهد بود و در کنار آن ایجاد امید و نشاط اجتماعی لازمه ارتقای سلامت است. یکی از محورهای برنامه‌ای ما ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد بود و بحث مهمی که از رادیو سلامت انتظار دارند بحث بسترسازی همدلی و ارتقای وضعیت اقتصادی جامعه است.

مدیر رادیو سلامت درباره سه برنامه نوروزی گفت: ما در ایام نوروز سه برنامه مجله‌ای داریم که به صورت زنده روی آنتن می‌رود، برنامه «دو صفر بهار» همزمان با نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد، همچنین برنامه پلاک ۱۴۰۰ با محوریت خانواده را خواهیم داشت. در ضمن برنامه شبانگاهی با عنوان «شب بو» در ایام نوروز پخش می‌شود.

کد خبر 5143316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha