۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

ضرورت توجه به موضوع خودکفایی در کشور/ تشریح مولفه‌های انقلاب

ضرورت توجه به موضوع خودکفایی در کشور/ تشریح مولفه‌های انقلاب

خرم‌آباد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع خودکفایی در درون کشور، مولفه‌های پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

حجت الاسلام احمد مبلغی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با بیان اینکه امروز با نگاهی که انقلاب اسلامی ایران خلق کرده، مؤلفه‌های قدرت، پیشرفت و… را می‌توان در چند عنصر اصلی تعریف کرد، اظهار داشت: تمرکز اساسی بر اسلام از جمله این عناصر است چرا که اسلام دین پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه در نگاه به آینده، همین اسلام، عدل را به همه جهان ارزانی می‌دارد، عنوان کرد: اسلام یک مؤلفه اساسی نرم افزار، قوی و نیرومند است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین مردم را یکی دیگر از این عناصر عنوان کرد و افزود: مردم هستند که باید عدالت را در صحنه عمل ایجاد کنند و قرآن هم بر ناس و مردم خیلی تاکید کرده است.

حجت الاسلام مبلغی، بیان داشت: ما هیچ گاه نباید از مردم و تمرکز اساسی بر مردم غافل شویم، هر چه مردم پر نشاط تر باشند تضمین ما نسبت به حرکت و پیشرفت بیشتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین مؤلفه رهبری موجب انسجام می‌شود و فکر و هوشمندی را در یک نقطه کانونی متمرکز می‌کند، افزود: یک راه پرقدرت، آگاهانه، هوشمند و عالمانه در شخصیت مقام معظم رهبری تبلور دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مؤلفه استقلال، تصریح کرد: این مؤلفه حاصل از وحدت رهبری و مردم است، استقلال، به ویژه استقلال سیاسی و اقتصادی بسیار مهم هستند.

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع خودکفایی در درون کشور، ادامه داد: آزادی، نگاه اساسی معطوف به تکنولوژی در خدمت و… می‌تواند برای ما یک آینده خوب را رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظام سلطه می‌خواهد که سلطه داشته باشد و جایی اگر لطمه‌ای برای سلطه ایجاد شود را نمی‌تواند تحمل کند، ادامه داد: در این راستا در مقابل هر استقلال، پیشرفت، روی پای خود ایستادنی و هر تفکر نابی می‌ایستد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: اصل ناراحتی و خشم نظام سلطه نسبت به ایران این بوده که ایران اسلامی از مدار وابستگی، تبعیت و… رها شده و نظام سلطه این رها شدگی را نمی‌پذیرد.

کد خبر 5143788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha