۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت در اهواز آغاز شد

طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت در اهواز آغاز شد

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بسیج جامعه پزشکی و سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت را در شهرستان اهواز آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز چهارشنبه اظهار کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بسیج جامعه پزشکی، سپاه حضرت، ولی‌عصر (عج) و همه دلسوزان این انقلاب طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت را با محوریت پزشکی، دندانپزشکی و توان‌بخشی در شهرستان اهواز آغاز کردند.

وی با بیان اینکه طرح محرومیت‌زدایی امروز در منطقه منبع آب اهواز انجام شد، افزود: همکاران ما در مرکز بهداشت شرق اهواز، پایش‌های اولیه را انجام دادند و در منطقه منبع آب، کوی آل‌صافی و مناطق همجوار، الگویی را برای همکاری بین بخشی حوزه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و مؤسسه تأمین درمان بسیجیان طراحی کردند و در منطقه مستقر شدند.

وی گفت: در این طرح، خدمات درمانی و بهداشتی به مدت یک ماه از امروز تا ۲۲ اسفندماه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ابول نژادیان گفت: ویزیت اولیه انجام شده است و دستیاران تخصصی، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دندان‌پزشکان در منطقه مستقر هستند؛ همچنین مرکز بهداشت خوزستان نیز یونیت‌های سیار دندانپزشکی شامل سه دستگاه ایسوزو و یک اتوبوس آمبولانس دندانپزشکی را در منطقه مستقر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: همه اقدامات لازم در حوزه دندانپزشکی را به مردم این منطقه ارائه خواهیم داد و اقدامات تکمیلی با نامه این همکاران به صورت رایگان در دانشکده دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

کد خبر 5144020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha