۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد:

مردمی بودن دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی است

مردمی بودن دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی است

مشهد- مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، مردمی بودن را مهمترین ویژگی دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مساجد، هیئات و کانون های فرهنگی، باید به نیازهای محله توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کریم پور صبح جمعه در اختتامیه پویش مردمی میزبان توایم که در مشهد برگزار شد با بیان اینکه امام حسین (ع) اصل بقا را موجب ماندگاری حرکت مردمی دانستند گفت: مردمی بودن دهه فجر و جشن‌های آن در کنار رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، باعث شده تا امسال ۴۲ سالگی انقلاب را جشن بگیریم و گام دوم انقلاب را برداریم. کشوری مثل الجزایر برای استقلال از فرانسه یک میلیون کشته داد اما به دلیل مردمی نبودن و نداشتن یک رهبری مناسب نتوانست کار خود را به نتیجه برساند.

مدیر تبلیغات اسلامی مشهد درباره پویش مردم میزبان توایم افزود: این پویش‌ها باعث می‌شود تا توطئه‌های دشمن خنثی شود. همچنین این پویش‌ها به تمدن سازی و رشد و پویایی انقلاب کمک می‌کند. پویش‌های مردمی باعث می‌شود تا بتوانیم در عرصه‌های رسانه‌ای ماندگار شویم.

وی ادامه داد: مساجد، هیئات و کانون‌های فرهنگی، باید به نیازهای محله توجه کنند تا موفق باشند. امام جماعت و هیئت امنای مساجد باید با شناخت مسائل و نیازهای محله و جامعه در راه رفع مشکلات قدم بردارند.

وی مهمترین چالش امروز کشور را مسئله جمعیت دانست و افزود: متأسفانه کشور ما به سمت پیری می‌رود، در حالی که برای نشاط اجتماعی و رشد و پیشرفت روز افزون نیاز به جمعیت جوان داریم. همه کسانی که توان رسانه‌ای دارند باید در بحث جمعیت گام‌های جدی بردارند و به رشد فرهنگ فرزندآوری کمک کنند.

کد خبر 5144907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha