۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

وزیر آموزش‌وپرورش:

رتبه بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می شود

رتبه بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرایی و دریافتی معلمان بر اساس نوع رتبه افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز محسن حاجی میرزایی در ششمین همایش بین‌المللی روانشناسی مدرسه که با حضور اساتید و صاحب‌نظران عرصه روانشناسی مدرسه در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: مدرسه در کنار خانه، اصلی‌ترین کانون شکل‌گیری هویت کودکان است و عمیق‌ترین، پایدارترین و گسترده‌ترین تحولات جامعه در مدرسه رقم خواهد خورد، در این صورت آینده جامعه را در چهره مدرسه مشاهده خواهیم کرد. این نگرش امور مربوط به مدرسه را جذاب‌تر و بااهمیت‌تر می‌کند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه روانشناسی بخش تفکیک‌ناپذیر فرایند تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: تعلیم و تربیت نمی‌تواند مستقل از روانشناسی تحقق پیدا کند. در فرایند تعلیم و تربیت، تدوین برنامه درسی، تعیین روش‌های آموزشی، رابطه معلم و دانش‌آموز و تحقق اهداف یادگیری، بدون فهم روشن از دانش روانشناسی امکان‌پذیر نخواهد بود. امروز افرادی که از منظر اقتصاد به توسعه نگاه می‌کنند به حیطه‌های شناختی رسیده‌اند و ظرفیت ذهنی و روانی انسان‌ها را نقطه‌ عزیمت تحولات پایدار می‌دانند. صاحب‌نظران معتقدند تمام تغییرات پایدار ناشی از تغییر در نهادها و تغییر نهادها ناشی از تغییر در جریان یادگیری و جریان یادگیری متأثر از شکل‌گیری مدل‌های ذهنی و پیوندهای انسان‌ها با یکدیگر است. بنابراین دانش روانشناسی با اهداف تعلیم و تربیت پیوندی عمیق و وسیع دارد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه در محیطی کار می‌کنیم که محیط و هم مخاطبین پرتحرک و پویا هستند، ادامه داد: تحقق اهداف تعلیم و تربیت در یک پویایی فزاینده، نیاز مستمر به فهم دقیق از شرایط و فهم عمیق‌تر این پویایی‌ها را دارد. هرچه در درک پویایی عمیق‌تر و دقیق‌تر باشیم، انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌های نهاد تعلیم و تربیت امکان‌پذیرتر خواهد بود.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: دانش آموزان به‌طور دائم در معرض وضعیت‌های متنوعی قرار می‌گیرند. بیشترین آسیب‌هایی که روان دانش آموزان را در معرض مخاطرات جدی قرار می‌دهد در سنین مدرسه شکل می‌گیرد. مدرسه یک سیستم سلامت و بهداشت روانی در جامعه است و بیشترین اختلالات روانی در سن مدرسه اتفاق می‌افتد و برای سامان دادن به این اختلالات، نیازمند دانش روانشناسی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در نهاد تعلیم و تربیت برای صیانت دانش آموزان طرح‌های متنوعی اجرا می‌شود، گفت: طرح‌هایی تحت عنوان نظام مراقبتی دانش آموزان که به حیطه‌های روانی دانش آموزان توجه دارد و اجرای طرح‌هایی که به غربالگری و مراقبت از سلامت دانش آموزان می‌انجامد در دستور کار قرارگرفته و جزو اهداف و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است؛ اما در این میان به روش‌هایی برای ارتقای سلامت معلمان در برخورد با تحولات نیز توجه شده است. فهم این تحولات رمز ورود به اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت است.

حاجی میرزایی گفت: در شرایط امروز، جامعه درگیر کرونا شده است. کرونا یک پدیده جهانی و فراگیر است که جریان سلامت، کسب‌وکارها، مناسبات اجتماعی و… را محدود کرده و به‌طور خاص نظام آموزشی را تحت تأثیر قرار داده است. در مواجهه با کرونا به عوارض آشکار و پنهان ناشی از این بیماری در نظام تعلیم و تربیت و آموزش رسیدیم که با قاطعیت می‌توان گفت، عوارض پنهان و پایدار آن بر نظام تعلیم و تربیت بسیار گسترده‌تر از عوارض آشکار بوده و توجه به این عوارض فوق‌العاده بااهمیت است.

وزیر آموزش‌وپرورش کرونا را به‌عنوان فرصتی با پیام‌های ویژه و مهم برای بازنگری، افزایش تاب‌آوری و بهینه‌سازی انتخاب‌ها دانست و تصریح کرد: تعادل جدیدی در حال شکل‌گیری است که در آن می‌توان فرصتی برای افزایش توانمندی‌ها، ارتقای اثربخشی و کارایی روش‌ها، فرایندها، برنامه‌ها و کسب تجربیات نو و بهره‌مندی حداکثری از این فرصت برای اصلاح و بهبود وضعیت کنونی پیدا کرد و معتقدم کرونا عرصه پهناوری برای خلاقیت، بازنگری و اصلاح فراهم کرده است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: در دوران شیوع کرونا؛ سلامت، کسب‌وکار، آموزش، روابط اجتماعی، الگوهای گذران اوقات فراغت و نوع اشتغال با محدودیت‌های بسیار شدیدی روبرو شد و دوگانه‌های مهمی شکل گرفت. حتی نگرشی که سلامت را منحصر به‌سلامت جسمی می‌داند هم معتقد است که سلامت روانی جامعه تحت تأثیر کرونا تأثیرات عمیق و پایدار می‌بیند بنابراین باید بتوانیم با کمک علم روانشناسی تأثیرات جسمی و روانی ناشی از کرونا را در کنار هم قرار داده و بین آن‌ها تعادل برقرار کنیم.

وی گفت: مدیریت سنجیده این دوگانه‌ها و ایجاد تلفیق و ترکیب هوشمندانه بین این دوگانه‌ها با سلامت، یک مأموریت جدی است که باید بازتعریف و اصلاح شود و این موضوع در همایش می‌تواند بسیار جدی‌تر از سال‌های قبل موردبررسی و بحث قرار گیرد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا نظام آموزشی به دنبال تحول رفته است، بیان کرد: آموزش امروز به‌صورت آموزش در بحران درآمده و باید بتوانیم آن را مدیریت می‌کنیم. در این نوع آموزش باید به معلم و دانش‌آموز و نگرانی‌های آن‌ها و خانواده توجه کنیم و سعی کنیم در شرایط جدید به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا ظرفیت‌های ذهنی و اجتماعی مانند گذشته توسعه یابد. شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) برای ما فرصتی را پدید آورده تا بتوانیم آموزش را به واقعیت نزدیک کنیم؛ اما معتقدم آموزش مجازی تنها مکمل آموزش حضوری است و نباید به‌عنوان آموزش جایگزین به آن نگاه کرد.

وی گفت: باید در زیست‌بوم جدید نقش معلم و دانش‌آموز را بازتعریف و اصلاح کنیم. نقش تسهیل گری معلم و فعال‌تر بودن دانش‌آموز در زیست‌بوم جدید بیشتر از قبل فراهم‌شده است اما در کنار آن مخاطرات جدید هم وجود دارد که باید به آن توجه کنیم.

شایان‌ذکر است این همایش به‌صورت مجازی در سراسر کشور برگزار و بیش از ۹۰۰ نفر شرکت‌کننده داشته است.

همچنین وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با صدا و سیما گفت: مشکل صادر نشدن کارنامه دانش آموزان در سامانه سیدا حل شده است و مدیران مدارس می‌توانند کارنامه‌های دانش آموزان را صادر کنند. در تلاشیم امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان را در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا حضوری برگزار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرایی و دریافتی معلمان بر اساس نوع رتبه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: مطالبات معلمان به تناسب دریافت اعتبار از سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود و امیدواریم زمانی به سال ۱۴۰۰ برویم که هیچ دینی از مطالبات امسال معلمان را برعهده نداشته باشیم.

حاجی میرزایی افزود: معلمان و خانواده‌ها هوشیار باشند فروش تکالیف نوروزی در فضای مجازی کلاهبرداری است. امسال تکالیف نوروزی برای دانش آموزان نداریم و آموزش مجازی معلمان نیز در ایام نوروز تعطیل است.

کد خبر 5145875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 47
      والله خوشبحال معلم‌ها. ما کارمندهای بانک بیچاره شدیم ازبس تواین کرونا سرکاربودیم ازیک طرف نه میشه چیزی بخوری بانک ها به شدت آلوده اند صبح تاشب سرکاری دیگه حال وحوصله رعایت موارد بهداشتی نیست بعدازظهر. ازیک طرف تواین اوضاع هرکدوممون حداقل دوبار مبتلا به کرونا شدیم البته با خونواده هیچ پولی هم نمیدن
      • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        44 8
        خوش به حال شما ، که حقوق ومزایای آن چنانی می گیرید، معلم ها از خدا شون هر چه سریعتر مدارس باز بشه، تا از تدریس در فضای مجازی, که کارشان را چندین برابر کرده، وصعف چشم ووهزار مشکلات جسمی وروحی به سراغشان اومده راحت شوند.
      • حسام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        35 3
        حاضرم دو شیفت کار کنم مزایا و حقوق بانکی بگیرم.الانم حاضرم جامو با شما عوض کنم
      • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        26 3
        درهرکاری که وجدان نباشه،انجامش راحته وامابعد،معلمی که وجدان داشته باشه وحقوقش کم،واویلاست
      • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        21 3
        شما که بهتون وام میدن با اقساط مادام العمر،. وام مسکن، وام خودرو، هزینه میوه و شیرینی و آجیل شب عید، هزینه لوازم التحریر بچه هاتون. راستی همه اینا رو از صدقه سر معلم ها دارید چون اگه معلم ها نبودن شما الان یه بیکار بیسواد بودی نه کارمند بانک با اون همه مزایا
      • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        15 1
        ببین حاجی خوش به حال همه شده جز معلم ها بیا یک هفته تو گوشی برو سر کلاس ببین چشمات در میاد
      • ناشناس PL ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        19 1
        خیلی بدبختید که به ماهی ۳میلیون ما میگید خوش به حال۹
      • م IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        15 0
        به قول معروف حسود هرگز نیاسود . ولی انشالله خدا سر هیچ کسی نیاره که بخواد تو ایران معلم باشه با کم ترین حقوق و احترام در بین تمام کارمندان . با درگیریهای اعصاب و روان و بیماریهای جسمی خاص که مخصوص معلمهاست . و خوش به حال شما که با شغل راحت و حقوق سه برابر با پاداشهای پنهانی از سر سیری اراجیف میگین.
      • سدمممد IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        16 0
        ای کاش کارمند بانک بودم که وام های ۴ درصدی میگرفتم ای کاش کارمند بانک بودم پشت سیستم لم میدادم جواب کسی رو نمی‌دادم میگفتم برو خودت کاراتو بکن ای کاش کارمند بانک بودم پاداش فراوان داشتم ای کاش کارمند بانک بودم
      • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        9 1
        داداش ماکه ازبیکاری خسته شدیم بیا جاهامون عوض کنیم
      • سجاد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
        5 3
        چی چیرو خوشبحال معلما شما بانکی ها بهترین ماشین بهترین خونه ها رو دارین تو وضعیت کرونا که یه روز درمیون میرین بانک دیگه چی از خدا میخواین حقوق یه معلم ۳۰ سال سابقه به اندازه یک سوم حقوق یک بانکیه دلتون خوشه ها فک میکنید با رتبه بندی چقدر میخاد اضافه بشه ...
      • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
        6 0
        سلام.مشکلی نیست بچه هاتو بفرست مدرسه معلم هم موظفه بره درسش بده
      • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
        2 0
        خوش بحال شما که کارمند بانک هستی، بد به حال ما شرمنده بچهامون شدیم
    • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      18 3
      تروخدا امتحان هارو مجازی کنید بعد این هنه تعطیلی آدم بره پشت نیمکت بشینه ار استرس میمیره
      • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        10 4
        بله لطفا مجازی بشه امتحانات نوبت دوم به خصوص نهم😞😞😭😭😭
    • م IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      11 23
      سلام ،انشاالله که این وزیر ماندنی باشه تا مثل آقای زنگنه که اومد ونرفت وبر کارمندانش ثروت آورد ،وزیر آموزش هم بتونه بر فرهنگیان کاری انجام بده که مضحکه خاص و عام نباشند،
    • محمد علی سلیمانی زاده IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      19 4
      سلام لطفا رتبه‌بندی معلمان را پیگیری کنید واقعا دارن ظلم می کنند حقوق معلمان را با هر ارگان یا اداره دیگه مقایسه کنید ببینید که چه خبر است بودجه رتبه‌بندی را بالا ببرید
    • ناشناس IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      16 0
      جناب وزیر لطفاً به جای حرف زدن ،عمل کنید. یکماه پیش بود که اعلام کردید اضافه کاری همکاران شاغل امروز و فردا تو حسابشون. یکماه گذشت هنوز که هنوزه خبری نیست. رتبه بندی هم تا اجرایی نشه باور نمی‌کنیم. ان شاء الله که درست اعلام کرده باشید.
    • حسین IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      18 2
      باز شروع شد تو بوق وکرنا کردنا
      • ناشناس IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
        0 0
        هر چی بدبختی داریم از این ویروس کرونا هست ای خدا خودت کمک کن
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      15 1
      حقوق معلمهای حق التدریس را بدید . معلمها و دانش آموزان چه گناهی کردن که اسیر زیاده خواهی مسولین شدن
    • ت. ه IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      31 1
      آقای کارمند بانک؛ آیا موقعی که وام های کلان باسودهای یک درصد وبالجبار بهتون میدند هم میگی خوش به حال معلم هاووالله
    • احمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      4 28
      خوبه روز به روز حقوق معلمان بیشتر میشه مگه چه کاری انجام میدند .حقوقشون از تمام کارمندان بیشتر شده .
      • سربازوطن IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        4 0
        احمدجان خودت را ناراحت نکن ، تقدیره بایدمی شد که شد انشاالله شما هم مثل وام بلاعوض می گیرین، انشاالله شماهم مثل کت شلوارعیدی می گیرین ،انشاالله شماهم مثل ما۶۰میلیون وام مسکن بلاعوض می گیرین والی ماشاالله...‌‌‌‌...
      • محمد هادی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        10 1
        بحث با شما ( احمد ) مثل اب تو هاون کوبیدن هست من دانش آموزم ولی معلم پایه های شخصیتی دانش اموز رو ترمیم و استوار میکنه و حقش باید به طور تمام و کمال پرداخت بشه . معلم ها زحمت کش ترین بودن و هستن
      • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
        0 0
        خدا به همین حقوق ناچیز برکت داده، از شما مال حرام وقف میشن، واسه همین حقوق کم ما به نظرتون زیاد میا یه جورایی توهم میزنین
    • م IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      7 1
      چرا قطره چکانی اضافه تدریس ها رو می دین؟ شما مسلمانید واقعا؟
    • یوسف IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      7 1
      من نمیدونم چرا وزیر برای سرایدارها وخدماتیها هیچ فکری نمی کنه ما با 21سال سابق و حقوق 2میلیون و نهصد دیگه به فلاکت رسیده ایم کاش میشد این تبعیض معنی دار از خدمتگزارن وسرایدارها برداشته میشد.
    • میثاق IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      5 0
      میدونستید معلمان پیمانی تازه استخدام با مدارک ارشد و دکترا تا دو سال از رتبه بندی محرومند؟ این سابقه بندی هست نه رتبه بندی
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      17 2
      بانکی ها که خوش بحالشون شده ۷۰۰ روز زن ۷۰۰ روز مرد عیدانه دهه فجر معادل حقوق یکماه و۱۰۰ درصد اضافه کار باز ناله دارید برای رفتن سر کار
    • م .‌‌، ع از مازندران شهرستان رامسر IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      5 0
      اقای وزیر محترم بنده یک فرد ۴۰ ساله و تعداد زیادی از کارکنان متآهل که دارای سابقه کاری هستیم و دارای مدرک کارشناسی و یا ارشد ناپیوسته ای که شما از اعمال مدرک آنها خودداری میکند تا کی باید مدرک ما رو اعمال نکنید بعد هم که از ازدواج جوان ها صحبت می کنید مگه با ۳ میلیون وپانصد تو این گرانی چه کار میشه
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      9 2
      امتحانات نهایی باید مجازی برگزار بشه چون ما از اول سال همش مجازی خوندیم پشت گوشی چیزی متوجه نمیشیم نیاید حضوری باشه باید نهایی برگزار بشه
      • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        4 1
        واقعا باید مجازی باشه
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 2
      ایا رتبه بندی به معلمان باز نشسته هم تعلق میگیره
      • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
        0 0
        بله. حتما. یعنی باید رتبه بندی به بازنشستگان تعلق بگیرد وگرنه عدل و انصاف بر باد رفته است.
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      3 1
      اقای وزیر محترم بنده و افراد زیادی به عنوان نیروی خدماتی و دارای مدرک کارشناسی و ارشد ناپیوسته ودارای سابقه مشغول به کار هستیم چرا شما از اعمال مدرکمان خودداری میکنید تا رسته شغلی ما تغییر کند و سر و سامان بگیریم با تشکر فراوان
    • م .‌‌، ع از مازندران شهرستان رامسر IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      3 0
      اقای وزیر آموزش و پرورش مگه مدرک کارشناسی ناپیوسته ما جعلی که اعمال نمی کنید تازه اونم که دارای سابقه در این ارگان هستیم
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 3
      حق منطقه ی جنگی بازنشستگان کی اجرایی میشه ؟
      • رضا IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        3 0
        ای کاش تاساعت ۱۲شب کارکنیم امابه اندازه این بانکهای حقه بازبگیریم
    • لاا IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      1 0
      حق التدریس مجازی را که یک چهارم کردید .رتبه بندی و فصل دهم را هم که استاد کار و مغز م تفکرتان جناب اللهیار ماست مالی کرد با سفسطه .ما را امید به خیرتان نیست لطفا شر مرسانید
    • حق التدریس DE ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 1
      کاشکی همسرم کارمند بانک بود،حق التدریس با دو میلیون حقوق با یک بچه که تو راهه وبا ماهی یک میلیون قسط،خدا ش در میاد از هشت صبح تا یازده ونیم درس میده با این حقوق عالییییی ،قضاوت با شما
    • ناشناس PL ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      7 1
      اگه کرونا یه عده مردمو نکشه حقوق دروغین معلمها حتما آن بخیلان را خواهد کشت
    • ناشناس IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      2 1
      شمارو به خدا قسم میدم یه فکری برای ما پیش دبستانی ها بکنید بخدا 4 سال زحمت کشیدیم با حقوق 700 تومن و بیمه 15 روزه
    • م IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      2 0
      بله . بوی انتخابات میاد و رای جمع کردن برای جناحتون
    • سیده نازنین حسینی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 0
      سلام من مادرم فرهنگیه وسرپرست خانوار دوران حق التدریسش رو درنظر نگرفتن ۱۶ سال سابقه دکتراقبول شد نتونست بره من ترمی استخوان دارم ویکی دوبارعمل جراحی سخت داشتم ته خونه نه ماشین داریم مادرم چندساله کیف من رو حمل میکنه دلمون خوش بود به مسکن ملی یهو گفتن چهل میلیون درده روز بدید هیچی نتونستیم 😔😔😔
    • معلم IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 0
      باسلام چرا منتظرید تازمان شما راقضاوت کند باید قسم خوردتامتوجه شوید درحق معلمان ظلم شده بابا ما مسلمانیم بروید حداقل غیر مسلمانا راببینید
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      4 1
      آقا مطمئن باشید خبری نیست همین یه مقدار جزیی که می خوان بدن را با افزایش حقوق ۲۵ درصد طوری محاسبه می کنن و اونقدر هفت خوان رستم میزارن و اونقدر تو بوق و کرنا می کنند که هر کی که داخل دستگاه هست آخرش هیچی نصیبش نمیشه و اونایی که خارج دستگاه هستند فکر کنن چه خبره بیچاره قشر فرهنگی
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 5
      سلام واقعاً در طی این چند سال اخیر بی حدوحساب حقوق معلمین آموزش و پرورش و فرهنگیان اضافه شد حالا هم که رتبه بندی مگر یک معلم از اول سال تا آخر سال چقدر کار می کند ولی باز هم طمع دارد حق چه کسانی را به اینها می دهید وتازه به اجرای کار خودتان هم افتخار می کنید این سخنان را خدا شاهد است از یک فرهنگی می
      • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        1 0
        عجیب شما این تبلیغات باور میکنی
      • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
        2 0
        با سلام .جناب شما که می گوید حقوق معلمان این همه زیاد شده اگر حقوق دریافتی و مدرک تحصیلی معلمان را با کارمندان سایر ارگان ها و... مقایسه کنید خواهید که حقوق معلمان کمتر از حقوق کارگران است.واین بدانید که یک ساعت کار فکری از هشت ساعت کار یدی سخت تراست.اگر کمی وجدان داشته باشید خواهید که یک کارمند آ
    • حیدر IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 0
      به عنوان یک فرهنگی متاسفم که وزیر آموزش و پرورش هنوز برای معلمان کاری نکرده ولی زودتر خبر ساز کرده و باعث گرانی بازار شده و اجناس بالا رفته چرا هیچ اداره و ارگانی افزایش چندین باره حقوق کارمندان را خبر ساز نمی کنن و کسی خبر دار نمی شه و فقط آموزش پرورش باعث تحقیر و توهین به معلمان می شود ؟
    • رضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      1 0
      وزیر محترم آموزش و پرورش در حالی از روانشناسی و تاثیر آن حرف می زند که با عدم پرداخت حقوق حق‌التدریس معلمان رسمی در این دو هفته روح و روان این معلمان را به هم ریخته و با توجیه کار خودش به همراه معاون خودش هنوز هم هیچ اقدامی نکرده و فکر می‌کند با امروز و فردا کردن حق این معلمان را بخورد .
    • ناشناس IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      2 0
      آقای وزیر چرا وقتی از رتبه بندی می گویید بازنشستگان را از قلم می اندازید رتبه بندی حق بازنشستگان هم هست
    • داود IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      2 1
      چرا با آبرو معلمان بازی میکنید.چرا مزایایی کارمندهای بانک و شرکت نفت و تامین اجتماعی و سازمان برق و دارایی را اعلام نمیکنید اما دوریال که هنوز به حقوق معلمان اضافه میکنید قبلش از تمام سایت ها و رسانه های خبری تو بوق و کرنا میگذارید.
    • خدماتی بلاتکلیف IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      1 0
      سلام عرض ادب واحترام خدمت وزیر محترم، جناب وزیر بعنوان ارشد ما وتصمیم گیرنده ای که نظراتش زندگی نیروهای خدماتی را یا سرو سامان می‌دهد ویاازهم می‌پاشند، تورا به خدا نیروهای خدماتی رو هم جزو بدنه همین نظام آموزشی هستند به حسابشان بیاورید، خوب، وزیر جان بین نیروهای خدماتی هم، از آدم همه فن حریف هست تا
    • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      پس بازنشسته های بی نوا چی؟
    • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      دریاب ضعیفان را در وقت توانایی. بازنشستگان را هم رتبه بندی بفرمایید. عملکردشان در پرونده شان موجود است.