۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

فوت ۷۰ سرپل ذهابی بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع بیماری

فوت ۷۰ سرپل ذهابی بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع بیماری

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از فوت ۷۰ سرپل ذهابی بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد.

نورالدین فرزادی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۰ نفر بر اثر ابتلاء قطعی به بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در شهرستان سرپل ذهاب افزود: در پیک سوم کرونا روزانه بیش از ۶۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان بستری شده که هم اکنون این تعداد کمتر از ۲ بیمار در روز است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با وجود حاکم شدن وضعیت زرد کرونایی بر سرپل ذهاب، آمار بیماران بستری و سرپایی کرونا نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته و تمامی اقدامات لازم به منظور کاهش هرچه بیشتر آمار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سرپل ذهاب منوط به همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف مردم بوده که متأسفانه در برخی مواقع شاهد عادی انگاری بیماری کرونا از جانب آن‌ها هستیم‌.

فرزادی پور با تاکید بر اینکه عادی انگاری بیماری کرونا موجب تشدید این بیماری می‌شود، گفت: با توجه به همه گیر بودن این ویروس در صورت افزایش آن در یک شهرستان امکان افزایش آمار در شهرستان‌های مجاور وجود دارد.

به گفته وی انجام تست کرونا در شهرستان سرپل ذهاب به صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 5146350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha