۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۷۵۱ نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۷۵۱ نفر رسید

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با فوت دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان، تعداد کل فوتی‌های ناشی از ویروس به ۷۵۱ مورد رسیده است.

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: مجموع آزمایش‌های انجام شده کرونا در خراسان‌جنوبی ۳۹ هزار و ۷۶ مورد بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۹۱ مورد مثبت بوده است.

وی از انجام ۱۵۲ آزمایش جدید کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آزمایش‌ها ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد پنج بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۳۱ مورد سرپایی بوده است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه‌داد: از موارد مثبت یک مورد در درمیان، ۱۹ مورد قاین، چهار مورد سرایان، سه مورد طبس و ۹ مورد بیرجند بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۳۱ مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد پنج بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان‌کرد: حال عمومی دو نفر از بیماران وخیم است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: با فوت دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی تعداد کل فوتی‌های ناشی از ویروس در استان به ۷۵۱ مورد رسیده است.

کد خبر 5146878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha