۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲

فروشگاه «نی نی ایرانی» دنیایی از ملزومات کودک

فروشگاه «نی نی ایرانی» دنیایی از ملزومات کودک

از جمله ملزوماتی که در نی نی ایرانی موجود است می توان به شیشه شیر کودک، انواع شوینده و ... اشاره کرد و از نوزاد تا بزرگسال هر نیاز بهداشتی که داشته باشند می‌توانند آن را این سایت مرتفع کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شما چقدر نی نی ایرانی را می‌شناسید؟ شناخت شما از فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی به میزان اهمیتی که به بهداشت کودک خود می‌دهید، بر می‌گردد. طبیعتان فرزندان شما از نوزادی تا زمانی که خودشان بتوانند به امورات شخصی شان رسیدگی کنند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی دارند. بنابراین شما می‌بایست لوازمی مثل پوشک بچه، شامپو سر و بدن، صابون بچه و… را از ابتدای تولد برای فرزندتان تهیه کنید، که از این میان پوشک بچه اهمیت ویژه و بیشتری دارد.

همان‌طور که واضح است، نی نی ایرانی نام یک فروشگاه و وبسایت می‌باشد که به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته فعال و دارای پشتیبانی بوده و تمامی محصولات بهداشتی نوزادان و کودکان را موجود دارد. فروشگاه نی نی ایرانی به عنوان یک وبسایت جامع و کامل محصولات را از برندهای مختلف در ویترین فروشگاهی خود ارائه می‌کند تا افراد به راحتی خرید کنند.

اصلی‌ترین مزیت‌های وبسایت نی نی ایرانی

اگرچه این فروشگاه دارای تنوع بسیار می‌باشد، اما کاربران برای اطمینان و خرید نیاز به دلایل محکم و قاطعی دارند تا نی نی ایرانی را به عنوان بهترین فروشگاه انتخاب و خرید کنند. از جمله این مزیت‌ها عبارت است از؛

۱. فرآیند خرید در نی نی ایرانی با سرعت بالا صورت می‌گیرد و خریدهای کاربران با ارسال سریع به دستشان خواهد رسید.

۲. نی نی ایرانی با دارابودن نماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت فروشگاهی امن و مطمئن برای خرید به شمار می‌رود.

۳. در صورتی که مشکل خاصی بروز پیدا کند، نی نی ایرانی کل وجه را به خریدار عودت می‌دهد، بنابراین افراد نگرانی بابت اصالت کالا و سلامت آن نخواهند داشت.

۴. امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته نیز از مزایای این فروشگاه بزرگ محسوب می‌شود.

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت نی نی ایرانی بهترین شرایط خرید را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده است و در صورتی که ملزومات بهداشتی کودک شما کمیاب شود به راحتی می‌توانید آن را از نی نی ایرانی تهیه کنید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نی نی ایرانی فروشگاهی برای خرید حضوری هم دارد که آدرس دقیق آن را در وبسایت در اختیار خواهید داشت، اما این فروشگاه در روزهای تعطیل رسمی باز نخواهد بود. این درحالی است که وبسایت نی نی ایرانی همیشه و در تمامی زمان‌ها فعال و دایر می‌باشد.

ضروری‌ترین وسیله‌ی بهداشتی کودک کدام است؟

امروزه که دیگر پوشک کامل بچه جای کهنه‌های قدیمی و پر دردسر را گرفته است، با قاطعیت می‌توان گفت خرید پوشک بچه از نی نی ایرانی برای تمامی خانواده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. بیشترین رده سنی پر مصرف در زمینه پوشک هم نوزادان هستند که به جهت داشتن پوستی حساس در صورت پر یا کثیف شدن پوشک می‌بایست بلافاصله آن را تعویض کرد تا کودک آرامش داشته باشد. بنابراین اینکه چه مارک پوشکی خریداری شود که با پوشک نوزادان و کودکان سازگاری داشته باشد، از موضوعات بسیار مهم در زمان خرید پوشک به شمار می‌رود، به نظر شما بهترین برند پوشک بچه کدام است؟

برترین برندهای پوشک بچه در نی نی ایرانی

همان‌طور که گفته شد، در فروشگاه نی نی ایرانی پوشک بچه از تمامی برندها موجود است، اما دو مدل از بهترین برندهای پوشک بچه عبارت هستند از:

پوشک مولفیکس:

قطعاً شما هم نام پوشک مولفیکس را از اطرافیانتان زیاد شنیده‌اید، چراکه مولفیکس نام برندی قدیمی و خارجی است که محصولاتی باکیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. پوشک مولفیکس با قدرت جذب بالا و کشسانی عالی احساس راحتی و تمیزی بیشتری به نوزادان و کودکان می‎‌دهد، به همین جهت پرطرفدار نیز محسوب می‌شود. پوشک مولفیکس از سایز ۰ تا ۶ در نی نی ایرانی موجود است که افراد بسته به وزن نوزاد یا کودکشان می‌توانند خریداری کنند. با وجود فروشگاه نی نی ایرانی هیچ نگرانی بابت تحریم‌ها و پیدا کردن پوشک مولفیکس هم وجود نخواهد داشت، زیرا مولفیکس به وفور در نی نی ایرانی موجود می‌باشد. بنابراین پوشک مولفیکس یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای نوزادان و کودکان به شمار می‌رود که می‌تواند به عنوان یک برند دائمی و مصرفی انتخاب شود. البته لازم است بدانید که به جهت بالا بودن کیفیت پوشک مولفیکس قیمت آن از پوشک‌های ایرانی کمی بیشتر است.

پوشک بیبی لینو:

پوشک بیبی لینو از برندی که سی سال سابقه فعالیت در حوزه تولید لوازم بهداشتی کودک دارد روانه بازار شده است، به همین جهت به راحتی می‌توان به آن اطمینان کرد. پوشک بیبی لینو از برندی یونانی بوده و در دو مدل پوشک چسب دار و پوشک شورتی تولید می‌شود. پوشک بیبی لینو نیز از قدرت جذب بالا و کشسانی بسیار خوب برخوردار است و می‌توان گفت از تمامی برندهای ایرانی و خارجی باکیفیت‌تر می‌باشد. در ضمن سایزبندی پوشک بیبی لینو از ۰ تا ۷ بوده و برای استفاده از بدو تولد تا سه سالگی کاملاً مناسب است.

اگرچه برندهای دیگری نظیر بی بی کینگ، ببم، مای بی بی، بارلی، کانفی و… هم در نی نی ایرانی موجود است، اما انتخاب مناسب که برای نوزادان و کودکان حساسیت ایجاد نکند پوشک مولفیکس یا پوشک بیبی لینو خواهد بود. علی‌رغم گران قیمت بودن این دو برند، کیفیت آن‌ها به حدی بالا است که می‌تواند رضایت پدر و مادرها را جلب کند. برای خرید بیبی لینو یا مولفیکس نی نی ایرانی بهترین گزینه و فروشگاه خواهد بود.

از تخفیفات نی نی ایرانی غافل نشوید!

فروشگاه نی نی ایرانی نیز به منظور حمایت از هم‌وطنان و کمک به معیشت خانواده‌ها همواره تخفیفات بسیار خوبی بر روی بسته بندی پوشک‌ها می‌گذارد تا کمی به افراد کمک کند. با این اوصاف افراد با خرید از نی نی ایرانی از امتیاز تخفیف هم بهره‌مند خواهند شد، لازم به ذکر است که در این فروشگاه لوازم بهداشتی بزرگسالان و پوشک بزرگسالان نیز برای سالمندان موجود می‌باشد. به همین جهت توصیه می‌کنیم پس از ورود به وبسایت بخش لوازم بهداشتی بزرگسالان را هم با دقت بررسی بفرمائید.

از جمله ملزوماتی که در نی نی ایرانی موجود است شامل: ملزومات اصلاح صورت، شیشه شیر کودک، انواع شوینده و … می‌باشد. بنابراین از نوزاد تا بزرگسال هر نیاز بهداشتی که داشته باشند می‌توانند آن را در نی نی ایرانی رفع کنند. نی نی ایرانی در دسترس و همیشه آنلاین در خدمت شماست.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5148260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha