۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵

مجید صافی در گفتگو با مهر:

تیم کاراته «آوای رزم» بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت

تیم کاراته «آوای رزم» بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت

سرمربی تیم کاراته آوای رزم گفت: با ترکیبی از جوانان با تجربه در لیگ حاضر خواهیم شد و با توجه به پتانسیلی که در اختیار داریم، قطعاً بهتر از دوره قبل نتیجه خواهیم گرفت.

مجید صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: آوای رزم هشتمین سال حضور خود در سوپر لیگ کاراته را تجربه می‌کند. در این مدت روند خوبی را هر ساله پست سر گذاشته و در این مدت معرفی خوبی از تیم خود و نفراتی که در اختیار داشته‌ایم را به جامعه کاراته داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما بیشتر روی جوانگرایی و قهرمان پروری از بین همین جوانان هدفگذاری کرده است و روی همین اصل پیش می‌رویم. این روند را گام به گام پیش رفتیم و توانستیم در دو سال اخیر به رقیب سرسختی برای همه تیم‌ها تبدیل شویم. در فصل جدید هم با نگاه حرفه‌ای و مصصم تر از قبل با بهره گیری از کاراته کاهای زبده وارد سوپر لیگ می‌شویم.

سرمربی تیم کاراته آوای رزم افزود: کرونا شرایط غیر قابل پیش بینی را برای همه مردم به وجود آورد، ولی با ادامه این روند مشخص شد که نمی‌توان و نباید همه امور و بخصوص ورزش را تعطیل کرد. خوشحال هستم که فدراسیون کاراته مسابقات سراسری خودش را با سوپر لیگ آغاز می‌کند. رشته‌های دیگر با همین شرایط بخوبی مسابقات خود را برگزار کردند و امیدوارم که در کاراته هم اتفاقات خوبی برای همه تیم‌ها باشد.

صافی در پایان گفت: آوای رزم به همه تیم‌ها احترام گذاشته و برای آنها آرزوی موفقیت دارد، فرقی نمی‌کند که برابر چه تیمی قرار می‌گیریم، هدف ما ارائه بهترین عملکرد و کسب پیروزی در هر بازی است و با توجه به شناختی که از تیم داریم و روند خوب، نفراتی که در اختیار داریم، پیش بینی ما نتایج بهتر از سال گذشته است.
 

کد خبر 5148477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha