جنبش حماس:

هدف از بازداشت رهبران حماس کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است

هدف از بازداشت رهبران حماس کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت ۲ تَن از رهبران این جنبش با هدف کارشکنی در مسیر انتخابات ملی فلسطین صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای به اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در بازداشت ۲ تَن از رهبران این جنبش واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تأکید کرده است: اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت ۲ تَن از رهبران این جنبش با هدف کارشکنی در مسیر انتخابات ملی فلسطین صورت گرفت.

این جنبش همچنین یادآور شده است: اقدام اخیر صهیونیست‌ها در کرانه باختری عزم و اراده ما برای احیای بیتِ فلسطینی را سست نخواهد کرد. ما همچنان به مسیری که انتخاب کرده ایم، ادامه می‌دهیم.

این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده است: اقدام صهیونیست‌ها در بازداشت رهبران حماس در کرانه باختری بار دیگر از چهره جنایتکارانه این رژیم پرده برداشت. با این حال، جنبش حماس همچنان در خط مقدم دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین گام برخواهد داشت.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند. صهیونیست‌ها در این حمله ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند. در میان بازداشت شدگان نام ۲ تن از رهبران جنبش حماس به نام‌های یاسر منصور و عدنان عصفور به چشم می‌خورد.

کد خبر 5148729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha