۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵

استاندار خراسان شمالی خبر داد

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب خراسان شمالی

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب یک تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی به حوزه آب شرب شهری و روستایی خراسان شمالی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های طرح هر هفته الف-ب- ایران، که به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو برگزار می‌شد، اظهار کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب شهری و روستایی خراسان شمالی اختصاص می‌یابد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از مبلغ فوق ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه آب شرب روستایی است.

وی در ادامه به حوزه آب سرانی اشاره داشت و افزود: امیدواریم طرح خط انتقال آب به طول ۱۸۰ کیلومتر از مرز به سه شهرستان استان سریع‌تر انجام شود تا برای مصارف کشاورزی از آن بهره مند شویم.

شجاعی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این مجموعه در استان ما را همراهی کند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: شهرستان‌های گرمه، فاروج، راز و جرگلان و جاجرم بدون ردیف فاضلاب هستند که از وزارت نیرو برای حل این مسئله انتظار کمک و همراهی داریم.

وی در انتها با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو در استان عملکرد بسیار مطلوبی داشته، گفت: وزارت نیرو به نوعی پایه و زیر ساخت کشور را به خوبی برای تمام وزارت خانه‌ها پایه‌ریزی کرده و بدین طریق موجب شده تا سایر بخش‌ها در مسیر توسعه قدم بردارند.

کد خبر 5148805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha