درخصوص ممانعت از ورود واکسن کرونا به غزه؛

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به نوار غزه هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به نوار غزه هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که جهانیان به ویژه سازمان جهانی بهداشت باید برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی دست به تحرکاتی فوری زده و این رژیم را وادار کنند اجازه ورود واکسن کرونا به نوار غزه را بدهد.

گروه‌های مقاومت در ادامه همچنین بر ضرورت تحقق وحدت ملی بر پایه حفظ اصول ملی و توافق بر سر یک راهبرد یکپارچه ملی جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیشِ روی مسأله فلسطین تاکید کردند.

پیش از این، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این ارتباط تصریح کرد: ممانعت از ورود واکسن کرونا به غزه، یک جنایت ضد بشری و اقدامی مغایر با قوانین بین‌الملل است. برهوم افزود که جامعه جهانی باید ورود واکسن کرونا برای مردم غزه را تضمین کند و اجازه ندهد جنایات دشمن صهیونیستی در حق این ملت بیش از این ادامه داشته باشد.

از سوی دیگر، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی نیز عنوان کرد که این اقدام دشمن صهیونیستی پرده از چهره کریه این رژیم جنایتکار برداشت و قطعاً ملت فلسطین و جریان‌های پویا و فعال آن در برابر چنین جنایتی ساکت نمی‌نشینند.

کد خبر 5149169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha