۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۴۴

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه:

اراذل و اوباش مسلح در کرمانشاه زمین‌گیر شدند

اراذل و اوباش مسلح در کرمانشاه زمین‌گیر شدند

کرمانشاه- رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه گفت: اراذل و اوباش مسلح در کرمانشاه زمین‌گیر شدند.

حسن حیدری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از دریافت چند مورد گزارش مردمی در خصوص قدرت‌نمایی و شرارت یکی از اراذل و اوباش با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شرور شده و در تحقیقات خود دریافتند وی در خیابان دیزل آباد و در فروشگاه لوازم یدکی خودرو مشغول به کار بوده و در آن اقدام به نگهداری سلاح گرم می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس امنیت عمومی مشخص شد این فرد با ارائه لوازم یدکی بی کیفیت به مشتریان زمانی که با برگشت کالا مواجه می‌شده برای ترساندن آنها به وسیله اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی می‌کرده است به گونه‌ای که آثار گلوله روی سقف مغازه اش مشهود است.

حیدری بیان کرد: با جمع بندی اطلاعات و به منظور پیشگیری از وقوع جرم هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به عمل آمد و مأموران با مراجعه با محل کار این شرور علاوه بر دستگیری وی، یک قبضه سلاح کمری، هشت عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران در ادامه به درب منزل شرور ۳۱ ساله مراجعه و در جستجوهای خود که در حضور پدر این فرد انجام شد ۱۰ تیغه خنجر و چاقو کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش و افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه خود قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5149857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha