۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

در جشنواره مدولباس فجر صورت می‌گیرد

رقابت طراحان لباس در مسابقه از ایده تا اجرا

رقابت طراحان لباس در مسابقه از ایده تا اجرا

طی سه روز گروه‌های طراحی لباس در مسابقه زنده طراحی لباس با عنوان «از ایده تا اجرا» در دهمین جشنواره مد و لباس فجر خلاقیت و مهارت خود را به محک و نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مسابقه زنده طراحی لباس با عنوان «از ایده تا اجرا» طی سه روز در دهمین جشنواره مد و لباس فجر در حال اجرا است.

بر این اساس از روز گذشته سه شنبه ۲۸ بهمن ماه همزمان با آغاز دهمین جشنواره مد و لباس فجر، گروه‌های شرکت کننده در این بخش کار خود را آغاز کرده‌اند؛ که طی آن در روز نخست ۱۵ گروه طراحی سه نفره به طراحی لباس اجتماع بانوان پرداختند.

در ادامه نیز فردا در دومین روز از این برنامه ۱۲ گروه سه نفره به طراحی لباس آقایان می‌پردازند. این مسابقه در روز سوم نیز ادامه خواهد داشت و در نهایت روز شنبه دوم اسفند ماه داوری آثار انجام و برندگان معرفی می‌شوند.

میزان درخواست و استقبال طراحان لباس در این دوره از جشنواره از بخش طراحی زنده لباس بسیار زیاد بود اما به توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این مسابقه با گروه‌های کم و در سه نوبت برگزار می‌شود تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی در اجرای آن صورت گیرد.

کد خبر 5150225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha