رئیس کمیته عالی انقلاب یمن:

درخواست «گریفیتس» برای توقف نبرد «مأرب» پذیرفتنی نیست

درخواست «گریفیتس» برای توقف نبرد «مأرب» پذیرفتنی نیست

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد که درخواست فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور برای متوقف شدن نبرد آزادسازی «مأرب» پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی به اظهارات اخیر «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، الحوثی در سخنانی با اشاره به درخواست گریفیتس برای توقف هرچه سریعتر نبرد آزادسازی مأرب، گفت: گریفیتس به خوبی می داند که ائتلاف متجاوز سعودی طرح توقف حملات هوایی به یمن در ازای توقف عملیات هایِ نیروهای مقاومت را نپذیرفت.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین یادآور شده است: ائتلاف متجاوز سعودی تصور می کرد که نیروهای وابسته به آن می توانند در صنعاء پیشروی کنند و به همین دلیل حملات خود به یمن را متوقف نکرده و به محاصره همه جانبه این کشور ادامه دادند. بنابراین، در حال حاضر درخواست گریفیتس برای توقف نبرد آزادسازی مأرب پذیرفتنی نیست.

گفتنی است، پیشتر مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن در سخنانی با تأکید بر لزوم توقف نبرد مأرب، از تلاش یمنی ها برای آزادسازی این شهر به عنوان تهدیدی برای صلح یاد کرد!

کد خبر 5150741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha