۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲

امام جمعه اسالم:

تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است

تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دیگر حرف و وعده در زمینه برجام فایده ای ندارد، گفت: تنها راه نجات برجام عمل طرف های خارجی به وعده ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تبریک ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، اظهار کرد: ولادت ایشان در خانه کعبه فضیلتی است که نصیب هیچکس نشده است و این فضیلت در کتب شیعه و سنی بیان شده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به پنجم اسفند ماه ضرب الاجل مجلس برای توقف اقدامات داوطلبانه هسته‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام باید تصمیم بگیرند که به همه تعهدات خود در رفع تحریم‌ها عمل کنند در غیر این صورت همه مسئولان نظام همدل و یک صدا اقدامات داوطلبانه هسته‌ای را متوقف خواهند کرد.

حجت الاسلام باقری به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم شانزده توسط نیروی زمینی سپاه نیز اشاره و اظهار کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس در انجام عملیات‌های شبانه بار دیگر در این عملیات خودنمایی کرد تا به دشمنان بزرگ و کوچک ما این هشدار را بدهد که سپاه و ارتش ما علاوه بر تسلط در آسمان و دریا در روی زمین هم قدرت تهاجمی بسیار کوبنده‌ای دارند که در تاریکی مطلق شب آنها را غافلگیر خواهد کرد.

وی در ادامه به تبیین بیانات رهبری در دیدار با مردم آذربایجان پرداخت آن را در سه محور برشمرد و افزود: توصیه رهبری به بهره مندی از فضائل و برکات ماه رجب حتی در شرایط کرونایی که برخی مراسم مذهبی مثل اعتکاف برگزار نمی‌شود نشانگر این است که ذکر و دعا و یاد خدا مهم‌تر از همه اعمال است حتی اگر اماکن مذهبی و مقدس بسته باشند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه رهبری به دستاوردهای و پیشرفت‌های نظام نیز اشاره کردند، گفت: ایشان راه حل مشکلات و علاج دردهای مزمن کشور را در برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح دانستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ برای کشور است، اضافه کرد: بله فرموده رهبری روی کار آمدن یک نیروی با ایمان، کارآمد، پرانگیزه و علاقه مند به کار را در کنار حضور پرشور مردم قطعاً می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

حجت الاسلام باقری در ادامه به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه دیگر حرف و وعده فایده‌ای ندارد و باید طرف مقابل به مفاد برجام عمل کند.

وی همچنین به حادثه تخریب پل در حال سخت اسالم در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و افزود: بارها نکات لازم در خصوص پل را متذکر شده‌ام و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای HSE در حین انجام کار برای حفظ جان نیروهای کار ضروری است باید هر چه سریع‌تر مقصران حادثه شناسایی و با آنها برخورد شود.

کد خبر 5150858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha