۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵

از آموزش مفهوم همکاری تا پیامک‌های بانکی در شماره ۸۰ «قلک»؛

شماره ۸۰ ماهنامه «قلک» منتشر شد

 شماره ۸۰ ماهنامه «قلک» منتشر شد

هشتادمین شماره ماهنامه «قلک» با داستان‌ها، شعرها و سرگرمی‌های گوناگون ویژه اسفندماه و با حال‌وهوای بهاری و استقبال از شروع سال جدید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شماره جدید این نشریه با طرح جلد نوروزی، کودکان همراه با شعر و داستان‌های آموزشی با مفهوم همکاری کردن با دیگران، کمک‌گرفتن و مشورت کردن برای انجام کارها، چگونگی تبدیل چوب به وسایل مختلف، پس‌انداز کردن و محاسبه مقدار هزینه‌ها از طریق پیامک‌های بانکی و فرهنگ و اقتصاد کشور فرانسه آشنا می‌شوند.

در شماره هشتادم «قلک» با توجه به موضوع محوری این نشریه که آموزش سبک زندگی صحیح و مفاهیم اقتصادی است، شعر و داستان‌هایی با عناوین قلب سیبی، می‌خواهم شیرینی بپزم، ماجرای باغبانی مامان‌شای‌شای، چی بود؟ چی شد؟ کتابخونه، تیک‌تیک پیامک (ماجراهای دی‌دی، دادی و سیمبولودوسِ دوس‌دوس)، فرانسه نان و پنیر بالای برج آهنی و اخبار قِل‌قُلکی می‌خوانیم.

شماره اسفندماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

شماره هشتاد ماهنامه قلک با همکاری زهرا موسوی، می‌نیا اکسیون، مریم شجاعی‌پور، شهرزاد شهرجردی، جویا میرزاده، زهرا جلائی‌فر و تصویرگری ویدا کریمی، فاطمه زمانه‌رو و میثم موسوی و همچنین طراحی جلد المیرا اسکندری منتشر شده است.

ماهنامه «قلک» با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و تبعاتی که بر ابعاد گوناگون زندگی بشر داشته، با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان «جشنواره فرهنگی هنری فرفره» کرده است. این جشنواره در چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی WWW.CAPF.IR مراجعه کنند.

کد خبر 5151401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha