۴ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۰۶

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت های تردد برای استان های شمالی در تعطیلات پیش رو

اعمال محدودیت های تردد برای استان های شمالی در تعطیلات پیش رو

رشت- جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به اعمال محدودیت تردد برای استان های شمالی، گفت: این محدودیت ها برای شهرهای زرد نیز اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال تصمیمات سختگیرانه ترددی در شهرهای کرونایی، اظهار کرد: همچنان تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در نحوه و میزان ترددها هستیم.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و تعطیلات نوروز، گفت: قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا موظف به تهیه دستورالعمل‌های مناسب برای سفرها و تعطیلات پیش رو شده که این دستورات از هفته آینده ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنند.

قاسم نژاد با بیان اینکه سه استان شمالی یعنی گیلان، مازندران و گلستان طبق ستاد اعلام ستاد ملی کرونا، محدودیت تردد خواهند داشت، افزود: این محدودیت تردد برای شهرهای مسافر پذیر زرد نیز اعمال می‌شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با تاکید بر اینکه ورود به شهرهای شمالی محدودیت دارد، بیان کرد: زمان اجرای تردد شبانه در شهرها نیز از ۹ شب تا ۳ بامداد است.

کد خبر 5153027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • .. شماتوفیلم IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      15 0
      عیدی کارکنانتان در بیاد
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      27 0
      من وخانوادم با خودرو شخصی خودمان اگه کارضروری داشتیم انجام میدادیم الان مجبوریم ازوسایل عمومی مثل تاکسی واتوبوس استفاده کنیم این یعنی تکثیر کرونا یعنی مسئولان بی سواد یعنی خیانت به این ملت بدبخت
      • جعفر IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
        14 0
        خوب اینها ازقصد این کارو میکنند که مردم همه گرفتار کرونا بشن دیگه ماشین شخصی که دراختیار خود فرد است وازلحاظ بهداشتی صددرصد قابل قبوله میگن کرونا میاره ولی مترو اتوبوس و..... همشون ضدکروناست ومردم مبتلا نمیشن اینها کلآ با شادی مردم مخالف هستند ومیخوان مردن همیشه افسرده وسیاهپوش باشند.
    • ماهان IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      7 2
      این برگه تردد ها که دارن راه به راه به بهانه های مختلف میگیرن میان شمال چی ؟ این زیر ابی رفتن رو کجای دلمون بذاریم اخه ؟!!
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      1 6
      درخانه می مانیم
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      24 0
      نمیدونستم اگه با سواری خودمون مسافرت بریم کرونا پخش میشه ولی با اتوبوس و قطار و هواپیما مشکلی نداره🤔 پس آدما ویروس رو منتقل نمیکنن و وسیله نقلیه مقصره
    • سیدمنصوراسدی ازتهران IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      0 2
      سلام صبح بخیر صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین به دولت محترم پیشنهاد میدم که ورود و خروج سهراب شمالی را زوج فرد کنند جمعه ها کلا تعطیل باشه
    • عظیمی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      10 0
      وقتی چهار نفر بیسواد رو کار میان میشه این تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی و قطار و اتوبوس که بدون فاصله هستش و همه ناخوادگاه کنار هم هستن شیوع نداره ولی کسی باخودرو شخصی بره شیوع داره واقعا متاسفم برای این مدیریتهای بی اساس . ولی خوب میشه فهمید این بازیها برای خالی کردن جیب مردم هست .
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      10 0
      متاسفم برای مملکتی که فقط دستش تو جیب مردمش هست . واقعا متاسفم که اینجا به دنیا امدم مجبورم با یه عدده بیسواد که مدیر و مسول بیکفایتی شدن روزگار سرکنم
    • نیرومند IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      2 0
      ما که شمالی هستیم وکرج زندگی میکنیم برای کسب کارمون چطور باید تردد کنیم؟ خواهشا راهنمایی کنید.
    • ناشناس IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      6 0
      اینکه مردم همه با اتوبوس بیان شمال خوبه؟؟؟؟!! حداقل مردم با وسیله شخصی بیشتر حواسشون به خودشون هست!!! الان ۱ ساله خونوادمو ندیدم😔
    • محمدی IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      0 0
      ما که ازمون داریم با چی تردد کنیم‌؟