۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰

معاون سیاسی استاندار سمنان:

۳۶ روستای دامغان درگیر سالک/ قرارگاه عملیاتی مبارزه ایجاد شد

۳۶ روستای دامغان درگیر سالک/ قرارگاه عملیاتی مبارزه ایجاد شد

دامغان- ‌معاون سیاسی استاندار سمنان با بیان اینکه ۳۶ روستای دامغان درگیر بیماری سالک هستند، گفت: در این راستا قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری سالک در دامغان ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیماری سالک دامغان به میزبانی سالن همایش‌های دانشگاه دامغان ضمن بیان اینکه ۳۶ روستای شهرستان درگیر بیماری سالک هستند، ابراز داشت: می‌بایست با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب به جنگ مبارزه و مقابله با بیماری سالک پرداخت.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری سالک در دامغان ایجادشده است، افزود: منابع مالی نباید مانع مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر مشارکت مردم و استفاده از نیروهای نهادهای غیردولتی در امر مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان، ابراز داشت: نبود مدیریت واحد عامل اصلی عدم موفقیت در مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان است که با ایجاد و راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی این مشکل برطرف و نتایج خوب حاصل خواهد شد.

خجسته پور بابیان اینکه سلامت در کنار امنیت جامعه از دغدغه‌های بشری که نه‌تنها نباید از آن غفلت کرد بلکه همه باید در تأمین سلامت جامعه تلاش بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: معتقدیم اقدامات مداخلانه نگر باید افزایش یابد تا این روند در کاهش بیماری تأثیرگذار شود.

وی ضمن بیان اینکه حساسیت جامعه نسبت به بیماری سالک همچون بیماری کرونا افزایش پیدا کند، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌بایست در بحث کاهش بیماری سالک و مقابله و مبارزه با آن همکاری و مشارکت کنند و ضمن آن آموزش‌های لازم نیز ارائه شود.

کد خبر 5153496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha