۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

رئیس پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز:

دریافت مبالغ تحت عنوان «کمک به مدرسه» تخلف است

دریافت مبالغ تحت عنوان «کمک به مدرسه» تخلف است

کرج - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است و قطعا با این امر برخورد خواهد شد.

امیر والی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است و قطعاً با این امر برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۷ پرونده تخلف مدیران مدارس در خصوص دریافت وجوه از اولیای دانش‌آموزان به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شد که ۱۲ پرونده مربوط به سال گذشته بود و ۵ پرونده مربوط به سال تحصیلی جاری است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه از چنین اقداماتی حمایت نخواهیم کرد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی که در واحدهای آموزشی وجود دارد و سرانه ناکافی برای مدارس منجر می‌شود تا برخی برای جبران کمبودها از کمک به مدرسه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سالانه با یک یا دو مورد تخلف مبنی بر دریافت کمک به مدرسه و واریز وجه به حساب شخصی مدیر مدرسه مواجه می‌شویم که موارد پس از تشکیل پرونده و بررسی‌های دقیق به محاکم قضائی معرفی خواهند شد.

والی‌پور متذکر شد: شهروندان می‌توانند گزارشات تخلف خود را با شماره تلفن ۳۲۵۲۵۶۵۷ و ۳۲۵۶۳۲۰۳ که مربوط حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش پرورش استان البرز است در میان بگذارند.

کد خبر 5154504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha