۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹

رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی:

تفاهمنامه ایجاد اشتغال برای زلزله زدگان سی سختی منعقد می شود

تفاهمنامه ایجاد اشتغال برای زلزله زدگان سی سختی منعقد می شود

یاسوج- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: تفاهمنامه ایجاد اشتغال برای زلزله زدگان سی سختی منعقد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر سه شنبه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت افزود: متأسفانه در زلزله اخیر جمعی از هموطنان عزیز ما دچار حادثه شدند و در این راستا بنیاد شهید انقلاب اسلامی، در اسرع وقت اقدامات لازم را برای کمک رسانی به ایثارگران آسیب دیده در این زلزله انجام داده است.

اوحدی تصریح کرد: همچنین در خصوص بیمه دی نیز، با اطمینان عرض می‌کنم از فردا در استان کهگیلویه و بویراحمد هر شخصی هزینه‌ای در خصوص بیمه دی کرده است، دستور داده شود، ظرف ۴۸ ساعت تسویه شود.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت شاغلین خانواده شهدا و ایثارگران نیز در حال پیگیری است، گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران، دو بار استفساریه گرفته، مجلس موافقت کرده و در جلسه‌ای که با دیوان عدالت اداری داشتیم، امید داریم که تا قبل از پایان سال آزمون استخدامی برگزار شود و فرزندان ایثارگر استخدام شوند.

اوحدی اظهار داشت: فداکاری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و این استان شدهای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده است.

وی افزود: در سفر امروز در مناطق زلزله زده حضور یافته و با مردم دیدار کردیم و با حضور در این مناطق، روند امداد رسانی به ایثارگران بررسی شد که هرچه سریع‌تر مشکلات زلزله زدگان، برطرف شود.

کد خبر 5154703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha