۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

دشمنان در پی جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

دشمنان در پی جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

بهارستان- رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: دشمنان در پی جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی در شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه افتتاح کتابخانه و توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود اظهار داشت: کتاب یکی از معجزه‌های پیامبر اسلام است که این نشان از اهمیت والای کتاب است.

حسن بیگی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران انجام شده است و آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات را داریم گفت: تا کنون جلسات متعدد ستاد هماهنگی انتخابات در استانداری و شهرستان‌ها برگزار شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مردم با حضور در انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کنند و از ماه‌ها قبل شبکه‌های معاند و دشمنان نظام به منظور دلسرد کردن مردم از نظام به دنبال عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

وی بیان داشت: مردم بی شک با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از این نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید و این موضوع باید مورد توجه باشد که بی شک راه برون رفت از مشکلات و تحریم‌ها حضور و مشارکت فعالانه مردم در انتخابات است که انشاالله شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 5158466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 0
      همه بدانیم که اگر در انتخابات مشارکت حداکثری نکنیم دشمنان ایران از رویکرد تعاملی خارج خواهند شد و رویکرد تقابلی را در پیش خواهند گرفت که این به ضرر همه خواهد بود و معیشت مردم را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد، اگر میخواهیم وضعیت اقتصادی و معیشتی بهبود یابد در انتخابات مشارکت حداکثری کنیم