۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶

پس از سرقت مسلحانه؛

طلافروش سمنانی درگذشت/ پرونده سرقت وارد فاز دیگری شد

طلافروش سمنانی درگذشت/ پرونده سرقت وارد فاز دیگری شد

سمنان- طلافروش سمنانی که مورد سرقت مسلحانه و شلیک سارقان قرارگرفته و آسیب جدی دیده بود شب گذشته در بیمارستان کوثر این شهر درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، غروب ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری دو سارق مسلح به یک مغازه طلافروشی واقع در بازار سمنان حمله کردند که درنهایت با تیراندازی و سرقت طلا متواری شدند.

نیروی انتظامی سمنان توانست رد پای سارقان را در استان گلستان شناسایی کند که با همکاری فرمانده انتظامی این استان این دو نفر پس از تیراندازی در بندرگز و دیگری در گرگان دستگیر و طلاهای سرقتی نیز بازگردانده شد.

طلافروش بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و پزشکان نهایت تلاش خود را برای نجات وی به کاربردند ولی درنهایت به دلیل شدت جراحت وارده سحرگاه یازدهم اسفندماه تسلیم مرگ شد و در بیمارستان کوثر سمنان جان باخت تا این پرونده وارد فاز دیگری از رسیدگی شود.

کد خبر 5159075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دانایی رمز امنیت IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      خوب الان آژیر برای این بنده خدا چه کرد؟ دوربین براش چه کرد؟ اگر منطقی به داستان نگاه کنید متوجه میشید که به جای اینکه روی پیشگیری از سرقتهای مسلحانه با نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه تمرکز بشه که نه تنها بدون هیچ اما و اگری جلوی زخمی یا کشته شدن طلافروشها را میگیره بلکه حتی نمیذاره یک تیکه طلا سرقت بشه