۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲

پخش تله فیلم «حکم مادری» از شبکه شما

پخش تله فیلم «حکم مادری» از شبکه شما

گرگان- تله فیلم «حکم مادری» از تولیدات صدا و سیمای مرکز گلستان، از شبکه شما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تله فیلم «حکم مادری» از تولیدات صدا و سیمای مرکز گلستان، از شبکه شما پخش می شود.

این تله فیلم بر اساس معضلات اجتماعی کودکان کار به کارگردانی «سیامک صرافت» و تهیه کنندگی «ابراهیم امیرخانی»، جمعه ۱۵ اسفند ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما نمایش داده خواهد شد.

حکم مادری داستان یک خانواده سنتی است که پدر خود را بر اثر یک مریضی از دست داده و برای بدهی های پدر و خرج زندگی، پسر خانواده مجبور به کار کردن می شود و در گروه کودکان کار به عنوان امین گروه انتخاب شده و در این فاصله پولی به وی داده می شود که در بانک بگذارد اما این پول دزدیده شده و از گروه کودکان کار اخراج می شود، مادر خانواده ناراحتی قلبی دارد و باید عمل شود، ادامه داستان و...

ارسلان قاسمی، لیدا عباسی، حسن اسدی، آذین احرامی، اشکان آبگون، رهام جعفر قلی خانی، علی فرهادی و ۳۰ بازیگر از استان گلستان که تک سکانس هستند و شقایق زمانی و روحینا نیشابوری بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

حکم مادری به نویسندگی «سمیرا شجاعی» و «سیامک صرافت»، مدیر تصویربرداری «مجید طرقی»، مدیر صدا «هادی بهشتی»، طراح گریم «جلال امیری مرند»، طراح صحنه و لباس «مسعود اوستی»، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز «سمیرا شجاعی»، دستیار دوم کارگردان «علی اصغر یوسفیان»، تدوین «سمیرا شجاعی» و «قاسم خدا بنده لو»، منشی صحنه «سمیه مظفری» و مدیر تولید «وحید میر منافی» تهیه شده است.

کد خبر 5159102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha